Verwijderd
Als het gaat over de SB Live 5.1 in je sig, koop een bracket van Hoontech die je op je kaart kan aansluiten.
www.hoontech.nl
www.hoontech.nl
Verwijderd
Die omzetting naar optical zit dus juist in dat apparaat ingebakken. Verder denk ik dat het een lange zoektocht wordt naar een "simpel" kabeltje, het gaat dus om een digitaal-fiber omzetting als ik het goed begrijp. Deze convertors bestaan al een tijdje voor netwerktoepassingen, en dan zou je dus misschien iets kunnen doen met een ethernet-usb-convertor, maar dat is niet voor een zacht prijsje.Op zondag 24 februari 2002 15:57 schreef d_v_pelt het volgende:
Dat is wel mooi, maar dat zocht ik niet. Ik zocht zo'n kabeltje van USB naar Optical
Waar kan je die kopen, ik kan hem niet bestellen op de site???Op zondag 24 februari 2002 16:00 schreef TweakGuy het volgende:
Als het gaat over de SB Live 5.1 in je sig, koop een bracket van Hoontech die je op je kaart kan aansluiten.
www.hoontech.nl
Verwijderd
http://www.hoontech.nl/bestel.htmlOp zondag 24 februari 2002 16:17 schreef d_v_pelt het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen, ik kan hem niet bestellen op de site???
Je hebt alleen de DBII nodig, de kabel die je nodig hebt is een gewone 40-polige IDE-kabel
Verwijderd
Heb er zelf 1 aan m'n Audigy hangen(daar past ie gelukkig ook op
) en ben er hardstikke tevreden over.
Ik gebruik em zowel voor de optische uitgang als de coaxiale uitgang, werkt beide perfect
M'n pa heeft er ook 1 voor z'n SB Live, is er ook hardstikke tevreden over
Ik gebruik em zowel voor de optische uitgang als de coaxiale uitgang, werkt beide perfect
M'n pa heeft er ook 1 voor z'n SB Live, is er ook hardstikke tevreden over
Verwijderd
Kan gewoon via Winamp, al het geluid van de SB Live wordt zowel digitaal als analoog uitgezonden, dus maakt niks uit welk prog je gebruikt
dat kabeltje heb ik gezien op Schiphol bij See Buy Fly.. Dus mocht je binnenkort gaan vliegen, dan kan je hem door ook halen..
Schijnt ook niet zo duur te zijn
Schijnt ook niet zo duur te zijn
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Pagina: 1