Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
als je erin kan schroeven, haal de IDE kabel es los en try again
als-ie verzegeld is heb je garantie zeg maar
als-ie verzegeld is heb je garantie zeg maar
Gaatie nog wel open met "uitwerpen" als je rechtsklikt op de cd in de verkenner..
Move HA->OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
laptop cd drive's hebben vaak een klein gaatje als je daar in prikt met bv een open gevouwen paperclip opent ie zo dat je cd's er uit kan halen als je bv geen baterij spanning meer heb
Bij mijn weten heeft bijna iedere speler/lezer/etc ditOp zondag 24 februari 2002 15:43 schreef Bar72 het volgende:
laptop cd drive's hebben vaak een klein gaatje als je daar in prikt met bv een open gevouwen paperclip opent ie zo dat je cd's er uit kan halen als je bv geen baterij spanning meer heb
in verkenner uitwerpen heeft ook geen zin..
en ja er zit zo'n klein gaatje maar dat is voor noodgevallen ik wil dat niet 10x daags gaan gebruiken !
en ja er zit zo'n klein gaatje maar dat is voor noodgevallen ik wil dat niet 10x daags gaan gebruiken !
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
nee de desktop systemen hebben dat niet om dat die de laatjes met een motorje openen ipv van met een veer mechaniek
Welles!Op zondag 24 februari 2002 16:07 schreef Bar72 het volgende:
nee de desktop systemen hebben dat niet om dat die de laatjes met een motorje openen ipv van met een veer mechaniek
In desktop cd-spelers zit wel degelijk een gaatje waarmee je met een naald-achtig iets de la kunt ontgrendelen. Hij zal niet helemaal openvliegen, maar wel een centimeter of twee waarna je'm met de hand helemaal open kunt trekken.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Pagina: 1