Toon posts:

Planet internet - Ter***ng L***ers

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
3 jaar geleden heb ik mijn abonnement op Planet internet Opgezecht wegens een telefoonrekening die op dat moment iets te hoog lag.. Het probleem scheen te komen door een Phreaking attemt die nogal geslaagd was.. Ik weet nog niet wie dit geflikt heeft. maar na een telefoontje zag planet in dat het ook maar beter was om het account te verwijderen. KPN daarin tegen heeft de Telefoonlijn Stop gezet totdat deze rekening betaald was.. Na een vraag naar een onderzoek zij KPN eerst dokken dan een onderzoek.. (Figuurlijk dan Maar ze bedoelden het wel zo).. nadat alles betaald is.. hebben we hier ISDN aan laten sluiten en ben ik eerst bij HetNet en daarna bij wanadoo gaan inbellen.. Van planet heb ik 3 jaar Niks meer gehoord en ik heb 2 firewall's en Sophos anti-virus geinstall'd en even daarna ben ik met Linux Suse gaan werken.. Perfect.
Maar nou dus bijna 3 jaar na het afschaffen van het planet account.. en de komst van de euro.. wil planet een openstaand bedrag van het jaar 2001 nog van mijn bank hebben.. en omdat het automatische incasso is.. kon ik dit niet voorkomen dat dit betaald werd.. en de afschrijfing stond dus al op mijn bankafschrift.. Een openstaand bedrag van een jaar waarin ik niet eens een telefoonlijn heb.. en een account die in 99 is afgezecht.. dus belle naar Planet.. stond het account nog open... Slechte zaak.. maar ik moest de bevestiging van opzeggen maar kopieren en opsturen dan word dit allemaal afgehandeld.. Maar omdat dit al 3 jaar geleden is..?? heb ik die briefen van Planet al lang door de versnipperaar gegooid.. Wat wil je.. een account die je opzecht en daarna nooit wat hoord..?? ik heb die van 2000 ook nooit hoeven betalen. dus weg er mee.. Nou.. het account is als het goed is verwijdert.. maar wel betaald.. Krijg ik deze week ALWEER een brief binnen van plannet. dat ik het openstaand bedrag binnen 7 werkdagen moet betalen anders komt de deurwaarder.. Nou.. doe maar.. maar dan moeten ze wel zeggen wanneer.. dan kan ik de advocaat die dag uitnodigen.. stelletje TE***NG.. Ik hoop dat KPN en het hele zaakje daar aan vast Nog verder naar de T***ing gaat..

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Doe eens wat enters door je tekst aub :{ nogal onoverzichtelijk zo..

Verwijderd

Idd ik zou zeggen ga eerst eens wat aan je tekst doen hier hebben we niks aan als ik hele tijdd zow zou lullen dat leest namelijk ook erg onhandig.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
|:(

Leer je eerst eens gedragen zeg :(

Dit topic is gesloten.