HSCG business internet - .htaccess werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi,
Heeft iemand hier soms ervaring mee? Ik heb zojuist wat inloggegevens gekregen voor serie bedrijfspagina's die draaien bij HSCG (http://www.hscg.nl/hscg-internet/index.asp) Ik wou hiervoor echter een aantal subdomeinnamen aanmaken. Echter nu blijkt dat je voor iedere subdomein nog eens €150,- p/j bij moet betalen.
Ik al vanalles geprobeerd in de .htaccess met ReWriteEngine etc. Maar ik heb eigenlijk het vermoeden dat die hele htaccess file niet werkt. Als ik er nl alleen maar iets inzet van:
ErrorDocument 401 /index.html
ErrorDocument 404 /index.html
ErrorDocument 500 /index.html

Dan krijg ik nog steeds gewoon een 404 bij server.nl/blaat

Ligt dit aan hun servers en zo ja is er nog een andere mogelijkheid om subdomeinen aan te maken met ASP of Perl. (PHP ondersteunen ze !*@@*! ook al niet :()

• MadMurdock
  • Niet online
kick... ;)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

mail ze:?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• MadMurdock
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 16:09 schreef D2k het volgende:
mail ze:?
Ja, ze zullen me vast vertellen hoe ik onder die 150,- per subdomein kan uitkomen... |:(

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 16:11 schreef MadMurdock het volgende:

[..]

Ja, ze zullen me vast vertellen hoe ik onder die 150,- per subdomein kan uitkomen... |:(
Dit lijkt een beetje alsof je van hun diensten gebruik wil maken, maar niet wil betalen...

• MadMurdock
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 16:13 schreef JvH het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje alsof je van hun diensten gebruik wil maken, maar niet wil betalen...
Vindt je? ze hoeven toch verder ook niks geen moeite te doen om die dingen aan te maken of wat dan ook. 'k Vind het persoonlijk een beetje kansloos om er dan 450,- (want het gaat om 3 subdomeinen voorlopig) p/j extra aan uit te geven.
En wellicht kan je ook 'ns gewoon inhoudelijk reageren op m'n vraag.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 19:53

igmar

ISO20022

Vindt je? ze hoeven toch verder ook niks geen moeite te doen om die dingen aan te maken of wat dan ook. 'k Vind het persoonlijk een beetje kansloos om er dan 450,- (want het gaat om 3 subdomeinen voorlopig) p/j extra aan uit te geven.
En wellicht kan je ook 'ns gewoon inhoudelijk reageren op m'n vraag.
Subdomeinen worden in de DNS geregeld, en niet in je script. Subdomeinen in PHP / PERL / ASP is gewoon het uitlezen van de HTTP_HOST header en daarop actie ondernemen.

Dus tenzij men zo achterlijk is om een wildcard record aan te maken is het aantwoord : Nee, dat is niet mogelijk.

Ten tweede moeten ze er wel moeite voor doen : DNS wijzigen, vhost aanmaken. Het bedrag is wat aan de hoge kant, maar dat is een ander verhaal.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lijkt me niet helemaal de bedoeling dat je onder contracten uit probeert te wurmen met hulp van GoT.

Als het contract je niet bevalt, dan verhuis je toch naar een andere provider??
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.