PSN: DutchTrickle PVoutput
Probeer een Voodoo3 PCI ofzo op de kop te tikken, die zijn echt ideaal voor dual-monitor setup, ik meende dat Femme d'r ook eentje had
Probeer het gewoon.
En een voodoo kaart kan ook met directx overweg hoor.
En een voodoo kaart kan ook met directx overweg hoor.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
jij doelt op multimonitor gamen toch??Op zondag 24 februari 2002 14:42 schreef Skaah het volgende:
Probeer een Voodoo3 PCI ofzo op de kop te tikken, die zijn echt ideaal voor dual-monitor setup, ik meende dat Femme d'r ook eentje had
ik wil er echter niet meer als €20,- aan betsteden, dus een voodoo3 ligt een beetje te hoog denk, ik heb een 4mb exemplaar op het oog.
niemand verders iedeen?
Verwijderd
Let op dat je niet zomaar elke kaart als 2e kaart kunt installeren zeker niet in XP/2k:
Welke NIET werken:
Alle S3
ATI Rage/RageII/Machxx Familie
Cirrus Logic kaarten
Trident kaarten.
Welke igg werken:
Matrox kaarten
3dfx kaarten, maar niet V1, V2 en VRush (dus alleen Vbanchee/3/4/5)
Nvidia kaarten
Welke NIET werken:
Alle S3
Cirrus Logic kaarten
Trident kaarten.
Welke igg werken:
Matrox kaarten
3dfx kaarten, maar niet V1, V2 en VRush (dus alleen Vbanchee/3/4/5)
Nvidia kaarten
Biostar
RUSH-4MB
4MB Voodoo Rush Standalone (uitbreidbaar tot 6MB)
€ 17,50
deze heb ik op het oog, deze werkt dus perfect onder XP?
RUSH-4MB
€ 17,50
Bull,Op zondag 24 februari 2002 16:30 schreef gilseboer het volgende:
Let op dat je niet zomaar elke kaart als 2e kaart kunt installeren zeker niet in XP/2k:
Welke NIET werken:
Alle S3
Cirrus Logic kaarten
Trident kaarten.
Heb een S3 virge DX die doet het prima als 2de kaartje, en mach32/64 allebei geprobeerd en werkt prima. En rage ook ooit een keer een gehad was toen win2k(gebruikte ik voor tv out).
I, for one, like Roman numerals
ike heb nog een voodoo basnheeOp zondag 24 februari 2002 16:47 schreef Maverick het volgende:
Biostar
RUSH-4MB
€ 17,50
werkt ie niet dan?Op zondag 24 februari 2002 16:58 schreef RS_003 het volgende:
[..]
ike heb nog een voodoo basnhee( pci )
Ik heb ook een S3 Virge DX aan mijn 2e en die doet het dus ook gewoon prima. Ik dacht dat S3 kaarten juist heel geschikt waren als 2e videokaartje (en dan bedoel ik dus niet alleen om de prijs)
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
S3 werkt soms perfect, soms niet, maar volgens mij hangt dat ook af van de AGP kaart die je erbij gebruikt. Cirrus Logic 5436 PCI en S3 968 PCI leveren hier geen enkel probleem op ism. met Voodoo3 AGP.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
ik moet geen S3 het is een voodoo,
maar als er niemand problemen mee ziet dan ga ik die gewoon maar ff bestellen, spellen kan ik er iig NIET mee spelen als ik het goed begrijp
maar als er niemand problemen mee ziet dan ga ik die gewoon maar ff bestellen, spellen kan ik er iig NIET mee spelen als ik het goed begrijp
idd. Bull dat S3 kaarten nie werken, ik gebruik en GF2Pro en een S3 Virge DX/VX PCI en dat werkt prima 
alleen multi-monitor gaming? welke games kunnen dat
weleens gezien met quake en FS alleen pics, geen beelden btw, het is wel cool volgens mij!Op zondag 24 februari 2002 18:40 schreef Cartman! het volgende:
idd. Bull dat S3 kaarten nie werken, ik gebruik en GF2Pro en een S3 Virge DX/VX PCI en dat werkt prima
Pagina: 1