[XP]Fout bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 2.587 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoi,

Ik heb een groot probleempje bij 1 van mijn computers, het gaat om het volgende, als ik hem gewoon opstart krijg ik de melding UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME, dat is op gewone opstart, Doe ik Safe Mode, precies hetzelfde.

Eventjes voor de duidelijkheid, het is vanochtend gebeurt, gisterenavond gewoon uitgezet.

Het gaat hier om een:
AMD K6-2 450Mhz, 128MB pc100SDRAM, 10Gb WD HD, 2.1Gb Quantum HD, Riva TNT2 Vanta 32Mb PCI videokaart, Cd brandertje van HP 10x4x32, en die 2.1Gb en die CDRW zitten op IDE2 en die WD 10Gb zit alleen op IDE1.

/edit
Nu zie ik, als ik reparatie doe ook nog eens de melding dat NTFS.SYS een fout heeft gemaakt met de melding Dat de Vaste Schijf is beschadigt.
Ikzelf denk nu dus dat er een Bad Sector ofzo opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog iets nieuws geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
ja, wel 1 spel, maar daarna heb ik nog wel een paar keer herstart, dus zal wel raar wezen dat het dan ineens komt. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Laatst online: 18-09 05:59
Ik heb dit ook gehad, maar toen had ik een 2e hdd achter me bootdisk gezet en daarvan stonden de jumpers verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 14:54 schreef THxZ0NE het volgende:
Ik heb dit ook gehad, maar toen had ik een 2e hdd achter me bootdisk gezet en daarvan stonden de jumpers verkeerd.
Ik heb ook alvast die 2de nu los gekoppelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
nah, mensen laat maar, ben erachter gekomen wat het was, een Bad sector. tss ken je gelijk heel Windows XP niet meer in :{ maarja bedank hé
Pagina: 1