jah ik had dus van de rommelmarkt zo'n oude versterker gekocht, voor 3 euro om precies te zijn
Nou vond ik het wel eens leuk om hem een wat ander uiterlijk te geven oftewel de tuner er rigoreus uitslopen de volumeknoppen wegwerken en op de voorkant alleen een aan knop.
Het is me nog niet helemaal gelukt en er moet nog wat aan gekut worden maar het lijkt al aardig.

De verflaag is nog niet helemaal toppie en die gaatjes voor de fan is ook nog prul maar daar komen nog roostertjes voor.

Zo heb ik dus de belangrijkste knoppen weggewerkt. je kan het wel op een PA versterker laten lijken maar het zal altijd een hifi versterker blijven, vandaar het behoud van de knoppen.
Hoe ik dit gedaan heb: ik heb het front van de versterker los gemaakt en vertikaal gekanteld.

hier zit dus de fan onder, die gaten zijn nog niks, maar dat word nog opgelost.

de achterkant in zijn volle glorie
en nog ff het wattage Stroomverbruik :D:

ik wil trouwens nog een tekst op de voorkant zetten, iemand suggesties?
Het is me nog niet helemaal gelukt en er moet nog wat aan gekut worden maar het lijkt al aardig.

De verflaag is nog niet helemaal toppie en die gaatjes voor de fan is ook nog prul maar daar komen nog roostertjes voor.

Zo heb ik dus de belangrijkste knoppen weggewerkt. je kan het wel op een PA versterker laten lijken maar het zal altijd een hifi versterker blijven, vandaar het behoud van de knoppen.
Hoe ik dit gedaan heb: ik heb het front van de versterker los gemaakt en vertikaal gekanteld.

hier zit dus de fan onder, die gaten zijn nog niks, maar dat word nog opgelost.

de achterkant in zijn volle glorie
en nog ff het wattage Stroomverbruik :D:

ik wil trouwens nog een tekst op de voorkant zetten, iemand suggesties?