Verwijderd

Topicstarter
welke van de twee is nou beter vraag ik me af. ik hoor veel over de mpio (zo van ppfff man , deze moet je gewoon kopen), maar hebben mensen heb ook echt in bezit en wat zijn de ervaringen dan (128mb is wel echt kewl) en de ipaq mistaat ook niet volgens mij en is echt superrrr klein enzo.

de rio hoef ik nie aangezien je backpacks moet hebben voor geheugen uitbreiding!

p.s. weet iemand het gewicht van de mpio DMG > kan het nml. nie vinden!

of is er nog een betere voor zo'n 200-240 euro :)

o ja en ik wil geen stomme kleine cd-tjes :r

Verwijderd

MPIO DMG weegt ergens in de 70 gram ex batterij

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Stel dat je die MPIO wilt hebben, waar wil je die gaan kopen?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand toevallig of de firmware upgradable is van de mpio?

• [BoSS]
  • Laatst online: 04-03 21:29

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik wil toevallig die MPIO DMG 128Mb ook gaan bestellen.........is er iemand die deze (of een andere MPIO speler) in huis heeft? Ondersteund hij een SmartMedia kaart van 128Mb (dan zit er dus totaal 256Mb in, lijkt me wel genoeg)?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
Mpio is ook te koop via www.mpwiz.com (Staat ook veel info + foto's van de spelers)
Handleiding is te downloaden op www.mpio.com

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb de DMG 128Mb in het zilver net besteld, na een hoop reviews gelezen te hebben lijkt het me de beste keus qua solid-state MP3-spelers op het moment, het enigste minpunt is dat hij geen afstandsbediening heeft, maar daar kom ik wel overheen...

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

De mpio-DMG weegt 63 gram dacht ik.
1e bericht van mij op gathering,tweakers Olee >:)

I served in a company of heroes.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

250 euro is een boel geld voor de mpio...

ik heb hem mogen gebruiken en ik vind het een slap plastic ding met matig geluid...

vergeet niet dat het toch 550 piek is...
voor 200 euro meer, heb je bijvoorbeeld al een iPod met 5 Gb geheugen

ok, het is wel weer 200 euro meer, maar het verschil tussen 128 mb en 5 Gb is dan ook heel groot....net zo groot als het verschil in kwaliteit tussen een 'goedkope' mp3-speler en dingen als de iPod...

denk er nog even over na zou ik zeggen :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03 22:14

Stefan©

Toet toet

Op donderdag 04 april 2002 15:21 schreef Mooooody het volgende:

ik heb hem mogen gebruiken en ik vind het een slap plastic ding met matig geluid...

ok, het is wel weer 200 euro meer, maar het verschil tussen 128 mb en 5 Gb is dan ook heel groot....net zo groot als het verschil in kwaliteit tussen een 'goedkope' mp3-speler en dingen als de iPod...

iPod is alleen voor iMac (ok, je hebt programma's voor windows, maar of deze nou allemaal wel zo lekker werken :?)

en dan heb je ook nog 's een firewire aansluiting nodig, en die heeft ook niet iedereen.

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op donderdag 04 april 2002 15:21 schreef Mooooody het volgende:

Nou geloof mij, een MPIO klinkt heel erg goed vergeleken met andere Solid-state MP3-spelers. Ik heb zelf de DMG 128Mb (met nog 128Mb SmartMedia erbij) en daar kan geen iPod tegenop, geloof mij. En eerst zeg je dat €250 veel geld is, en daarna zeg je "de iPod is maar €200 duurder"....Maar dat is wel bijna het dubbele van de DMG |:(

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op donderdag 04 april 2002 17:13 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

Nou geloof mij, een MPIO klinkt heel erg goed vergeleken met andere Solid-state MP3-spelers. Ik heb zelf de DMG 128Mb (met nog 128Mb SmartMedia erbij) en daar kan geen iPod tegenop, geloof mij. En eerst zeg je dat €250 veel geld is, en daarna zeg je "de iPod is maar €200 duurder"....Maar dat is wel bijna het dubbele van de DMG |:(
wanneer je nogeens 80 euro betaalt voor 128 MB SM, komt de prijs al op 325 euro...

verschil met iPod (of andere harddisk-spelers) is dan nog maar dik 100 euro....dat valt te overzien, als je toch al honderden guldens wil neerleggen voor een mp3-speler...

en het is natuurlijk onzin dat de iPod niet tegen een mp3-speler met 256 mb geheugen op kan...

de iPod heeft dan nog 20 keer zoveel geheugen, heeft meer opties, beter geluid, is steviger, gebruikt firewire en doet het prima met Windows (kennis van me heeft 'm ook)

ok...het enige nadeel is dat je een firewire-aansluiting moet hebben, maar wat kost nou de goedkoopste variant van de SB Audigy?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Ik zou kijken naar de opties die het apparaat bied, en naar de grootte van de Mpio. Zelf heb ik een PA-2, een erg mooi klein en licht ding. Maar weinig opties. Alleen shuffle, random en instellingen voor bass en treble. Verder niet zo veel. Geluid is wel goed.

Verwijderd

De MPIO spelers zullen straks in de winkels verkrijgbaar zijn, heb ik gehoord van de officiele importeur, tu & tu (www.tu-and-tu.com). De datum was geloof ik de derde week van juli. Ga er eentje halen....

Verwijderd

de MPIO DMG's zijn nu in de "aanbieding" bij www.mmport.nl ik heb zelf eens rond zitten kijken welke ikzelf nu zou willen hebben..twijfelde tussen de Sony netMD, Diva mp3 speler en dus de DMG...aanvankelijk wilde ik voor de Diva gaan, maar na toch wat verder gekeken te hebben (ik vond het ding er ook niet echt super uitzien, dat is op zich niet echt belangrijk, maartoch..) ging ik voor de DMG+ ...op www.mmport.nl is nl. nu een actie dat er 10% korting wordt gegeven op alle artikelen, omdat ze een week dicht zijn :7...je komt dus op dit bedrag:
1 mpio dmg 256 MB (128 intern + 1 flash van 128) 299 euro ... - 10% (29 euro)
= 270 euro...lijkt me wel een redelijke prijs..ze rekenen ook geen rembourskosten..scheelt toch ook zon 10 euro normaal gesproken...

nu alleen nog een site vinden waar ze goede oortelefoons verkopen..Sony MDR-E848's het liefst..iemand?
Pagina: 1