Toon posts:

Cakewalk customers: wie wil HS 2002 voor me kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gekke vraag, misschien, maar ik zag op de site van Cakewalk dat Home Studio 2002 $129,- voor gewone stervelingen, maar de HS 2002 voor geregistreerde Cakewalk klanten maar $ 49,- kost! Dus... is hier een geregistreerde Cakewalk klant die voor mij HS 2002 zou willen aanschaffen...? Scheelt toch heel wat, moet ik zeggen...

HS 2002 ziet er op zich wel aardig uit: het is een soort uitgeklede SONAR. Het liefst zou ik die willen kopen, natuurlijk, maar dan hebben we het al gauw over $ 479,- voor de gewone versie... En het moet wel leuk blijven, natuurlijk...

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:07
Slotje?

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja.
Als jij nog geen licentie hebt, heb je dus ook geen recht op een aanbieding die alleen voor licentiehouders voor Cakewalk bestemd is.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is voor mensen die al een licentie hebben, voor jou is het niet legaal, want jij hebt er geen. Dat kan helaas niet dus

jeroendevries, 'slotje' zeggen in een topic dat volgens jou dichtmoet, heb ik liever niet. Meldt het me liever via ICQ (webmsg) of SU.

Als ik besluit een topic open te laten, dan is die post van jou nogal een troll. Niet in 't topic meer doen dus svp :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

He kaj, da's mijn forum :P

(slot+slot=open, open+slot=toch dicht :)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.