{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
http://www.driversplanet.com/quick_search.asp?sString=Strategic+Commander+&x=14&y=20
"All OS" Het lijkt me dat de drivers op de CD die je d'r bij hebt gkregen gewoon werken in XP
.
"All OS" Het lijkt me dat de drivers op de CD die je d'r bij hebt gkregen gewoon werken in XP
Edit: Werken dus niet windows 95/98 compatible
het gaat om deze file
SWGameEN.exe die werkt dus niet onder XP
het gaat om deze file
SWGameEN.exe die werkt dus niet onder XP
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ehh niemand?
Verwijderd
Even een giga kick hieraan geven:
De drivers zijn dus werkelijk niet te krijgen bij MS.
Je spendeert dus enorm veel geld aan zo'n apparaat, maar fatsoenlijke support ontbreekt
Vreemd.
Oh ja, niet roepen van: je hebt toch een driver CD want dat ding is allang pleite
De drivers zijn dus werkelijk niet te krijgen bij MS.
Je spendeert dus enorm veel geld aan zo'n apparaat, maar fatsoenlijke support ontbreekt
Vreemd.
Oh ja, niet roepen van: je hebt toch een driver CD want dat ding is allang pleite