Toon posts:

Packerd Bell Iconnect 1805D installen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Mijn vader heeft bovenstaande computer gekocht en wil die van Windows XP voorzien. Nu staat er ME op wat dus niet meer goed werkt. Ik wil dus de ingekomen mail (outlook) ergens wegschrijven, zodat het bewaard blijft en belangrijker voor mij is te weten HOE IK IN DE BIOS KOM, want die computer moet booten vanaf CD-rom om die nieuwe XP te installen. De computer bevat de volgende onderdelen:
Iconnect 1805 met DVD speler en cd brander, 16MB TNT2-M64TVout videokrt, AMD Duron 800 MHz en 64 MBRAM geheugen.

Alvast bedankt.

Ed uit Zutphen

Verwijderd

F2 zou moeten lukken voor BIOS, maar let wel op met je XP-toestanden. Ga eens eerst op de site van PB kijken of je die BIOS niet kan updaten. Heb laatst bij een kennis ook XP op zo'n PB willen zetten maar kreeg toen probs met USB. Heb toen terug milennium erop gezet omdat BIOS-update niet kon.

Besluit, don't mess with PB, tis just playmobiel

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 12:44 schreef Pankoek het volgende:
F2 zou moeten lukken voor BIOS, maar let wel op met je XP-toestanden. Ga eens eerst op de site van PB kijken of je die BIOS niet kan updaten. Heb laatst bij een kennis ook XP op zo'n PB willen zetten maar kreeg toen probs met USB. Heb toen terug milennium erop gezet omdat BIOS-update niet kon.

Besluit, don't mess with PB, tis just playmobiel
..en dat niet alleen. Controleer ook voor extra drvers, ik heb nog wel eens moeten stoeien met een Packerd Bell en Windows ME (voorheen 98SE), het stoeien kan je makkelijk voorkomen als je eerst even alle drivers download en vervolgens brand op een CDtje oid..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je modem (MR2800) gaat je nog wat probleempjes veroorzaken. Weet zo niet of je activboard ook nog gewoon werkt onder XP.
Florida of Halley mobo hebben geen USB issue volgens mij dus zou je er gewoon XP op kunnen zetten (maar ik zou er wat geheugen bijzetten).

Verwijderd

idd geen know issues behalve dan dat modem, ik meen ook dat er nog geen drivers voor gepland staan, maar check regelmatig packardbell.nl misschien dat je op een dag geluk hebt!

Verwijderd

Wij hebben zelf ook een PB maar ik wou dus ook upgrade naar XP nadat ik meer geheugen ingepland had dat raad ik je wel aan maar verder zou toch zorgen dat je alle drivers hebt want die pluk je niet zo makkelijk van de reboot cd's af denk ik maar goed daar moet je zelf naar kijken.
Ik heb het wel geprobeerd zonder veel succes maar ik wens je succes ik zou het je toch afraden
greetzzzzzz

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op maandag 25 februari 2002 12:27 schreef Elendil het volgende:
idd geen know issues behalve dan dat modem, ik meen ook dat er nog geen drivers voor gepland staan, maar check regelmatig packardbell.nl misschien dat je op een dag geluk hebt!
Hoe weet jij dit? Ook zo'n computer?
Pagina: 1