Toon posts:

Geforce 2 GTS zonder koeler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De koeler op mijn Geforce 2 GTS 64 is kapot. Nou heb ik niet zoveel zin om er geld aan uit te geven want ik wacht op de Geforce 4. Die GTS is noet overgeklokt, dus kan ik hem zo zonder koeler laten draaien?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX/AI
Lijkt me geen slim plan, of je gaat geen zware 3d spellen draaien, dan heb je kans dat ie 't niet erg vindt.. koeler zit er ook niet voor nix op he ;)

Saved by the buoyancy of citrus

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

mijn GeForce2 GTS 32MB word al tyfus heet met dat standaart prut fannetje (veel te heet) laatstaan helemaal zonder

volgens mij kan et wel zonder als je gewoon in windows (internetten) idle blijft ..duzz geen gamezz

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Mentalist

[avdD]

Op zondag 24 februari 2002 12:22 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:
De koeler op mijn Geforce 2 GTS 64 is kapot. Nou heb ik niet zoveel zin om er geld aan uit te geven want ik wacht op de Geforce 4. Die GTS is noet overgeklokt, dus kan ik hem zo zonder koeler laten draaien?
Ergens een 486 fannetje vandaan halen....weet alleen niet of die genoeg blazen..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Schroef je er toch ff een ander fannetje op. Welk merk/type is het?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Gewoon een simpel el-cheapo 40mm fannetje is al voldoende, maar zorg wel dat dat ding gekoeld wordt!

iStockphoto

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:29

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zoals al eerder gemeld dat ding zit er niet voor niets op. Vervangen dus. Anders kun je nog eerder upgraden naar een nieuwe grafische kaart ;)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1