pc laten repareren, veel winkels nemen hem niet aa

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he hallo,

ik heb mijn pc altijd zelf gebouwd, veel via internet besteld, maar nu is ie kapot en krijg ik hem niet gemaakt (waarschijnlijk processor, maar dat kan ik zonder reserve onderdeel niet testen)

dus ik dacht bel paradigit ff op, en breng dat ding langs... willen ze het niet doen omdat ik geen onderdelen van hun heb :? wat maakt dat nu uit? betaal toch voor de reparatie... nou bij mycom dus zelfde verhaal en nu weet ik niet wat ik moet doen

woon overigens in Eindhoven...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
er zijn hier vast wel wat tweakertjes die je willen helpen.

ik woon helaas te ver weg, anders had ik je wel geholpen (free of charge)

A wise man's life is based around fuck you

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
doet geen enkele winkel volgens mij, dynabyte zeker weten ook niet.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Is er geen winkel waar je een onderdeel hebt besteld die ook echt als winkel bestaat, waar je dan langs kunt?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Cyphax
  • Laatst online: 08:30

Cyphax

Moderator LNX/AI
Nope Vobis doet dat ook niet. M'n pa kreeg het wel voor elkaar dat ze 'm toch een keer nakeken, dat was wel strak >:)
Maar verder zijn het gewoon zeikerds IMO.
Overigens neemt Computers 4 you in Nijmegen 'm wel gewoon aan, daar heb ik 'm eens naartoe gebracht (zit tegenover Vobis zelfs). Die hielpen mij echt goed toen.
Dus 't is ff zoeken welke shops dat wel doen en welke niet. Ik zou zeggen, bel ze eerst op alvorens je er langs gaat.

Saved by the buoyancy of citrus

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ga dan eens naar gewoon een klein computer winkeltje. Mijn pctje heb ik ook zelf gebouwd maar toen ik er veel problemen mee had werd er daar toch even naar gekeken en opgelost (voor niets *D)

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Computerland!!(Kruisstraat) :9~ :9~ ,zeer coole lui daar en doen nooit moeilijk, doen ze! weet ik bijna zeker!! ;)

• MaDLiVe
  • Laatst online: 21:51

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik zou em ook wel van je aannemen maar helaas je woont zo ver :7

Volgens mij zijn er toch wel veel kleine computerzaakjes die echt wel zulke pc'tjes aannemen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• HenkS
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
weet iemand of pcspeed in eindhoven dat wel doet?

Verwijderd

Nee :)

Verwijderd

Becs computers weert, denk dat die m best aannemen! (is misschien een beetje ver?) www.becs.nl

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Ik werk in een computerzaakje en wij nemen alles gewoon in, maakt niet uit wat voor merk, of dat je het zelf hebt gebouwd. dus er zijn wel zaakjes die het doen.

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Verwijderd

Gewoon een lokale pcboer gaan neemt hem meestal wel aan ;)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Eigenlijk is dat niet raar hoor: Als jij een bedrijf hebt, en er komt iemand met een computer lang maar dat ding heeft ie niet bij jou gekocht... Dan denk je toch ook zo van ''Als je hem bij mij had gekocht had je garantie'' of iets degelijks. Gelijk hebben ze :9

Edit:

Ik kom uit Vught en daar zit een computer boer waarbij ik alles heb gekocht en ik krijg ten eerste: Super hoge korting, ik kan dingen inruilen (ik had een mobo (p4) met SDRam en wilden met RDRam en die kon ik toen zo inruilen) en ten derde als er iets kapot is, krijg ik zo een nieuw!

• brous
  • Laatst online: 14-07 17:24

brous

No Soap for you!!

ik werk zelf in een vobis filiaal maar daar nemen we gewoon alle pc's aan hoor maakt inprincipe niet uit of t nou van highscreen is of niet.

Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

das waar, maar waarom zouden ze er niet gewoon ff naar kijken? Desnoods voor een schappelijk bedragje... ik ben van plan ook een pc @ i-net te bestellen, duz hoop dat ze daar niet moeilijk doen :S

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-08 22:52
Ik vind het juist niet normaal want als die lui erna kijken dan betaal je ze er toch gewoon voor?
Dan moeten ze niet zeiken vind ik.

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
Op zondag 24 februari 2002 14:11 schreef Go0s het volgende:
Ik kom uit Vught en daar zit een computer boer waarbij ik alles heb gekocht en ik krijg ten eerste: Super hoge korting, ik kan dingen inruilen (ik had een mobo (p4) met SDRam en wilden met RDRam en die kon ik toen zo inruilen) en ten derde als er iets kapot is, krijg ik zo een nieuw!
ik kom ook uit vught :)
en welke winkel is dat dan? csk?

Maak je eigen poll

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hmmz... In de winkel waar ik werk zouden we hem zo aannemen, alleen gaat het je gewoon geld kosten... Als het een PC is die gebouwd is door ons valt het onder service (behalve als het duidelijk is dat de klant de boel vern*kt heeft)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb pas mijn monitor kapot. Maar ik zit te denken waar ik hem heen kan brengen in utrecht. Want er zit geen garantie meer op en ik weet dat veel winkels er niet naar willen kijken.

I'll be back

Verwijderd

Ik ben het compleet met je eens dat het vreemd is dat ze die pc niet willen repareren. Ze willen misschien geen geld verdienen?

Ik loop nu stage bij een computerbedrijfje en die heb ik nooit moeilijk zien doen over een reparatie, behalve dan als het een heel oude pc is met "lastige" onderdelen.
Verder is hun beredenering van zolang er maar betaalt wordt.

Succes met zoeken naar een reparatiebedrijf in de buurt.
Ik zou inderdaad ook proberen bij de kleinere bedrijven.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zondag 24 februari 2002 14:18 schreef herminator het volgende:
Ik heb pas mijn monitor kapot. Maar ik zit te denken waar ik hem heen kan brengen in utrecht. Want er zit geen garantie meer op en ik weet dat veel winkels er niet naar willen kijken.
Monitoren is veel lastiger te repareren dan een computer. Je kunt hier het beste gewoon mee naar een electrozaak gaan die bijv. ook TV's repareren...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

't klinkt vreemd... Maar de Compaq servicedienst schijnt ook alles in te nemen voor reparatie. De Compaq servicedienst hier in Groningen maakte dit ooit eens kenbaar. Mischien is deze servicedienst geen eigendom van Compaq en is het gewoon een groot reparatiebedrijf met een Compaq logo op de gevel. In iedere grote plaats zit zo'n servicedienst.
Ik zou persoonlijk voor de computerboer op de hoek gaan.
Gele gids al geraadpleegd?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Computerland in Eindhoven doet niet zo moeilijk denk ik >:) Ben er wel eens geweest en nooit geen gezuer met die gasten :)

webOS all the way!

Verwijderd

Funprice doet het ook :)

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 12:05 schreef HenkS het volgende:
he hallo,

ik heb mijn pc altijd zelf gebouwd, veel via internet besteld, maar nu is ie kapot en krijg ik hem niet gemaakt (waarschijnlijk processor, maar dat kan ik zonder reserve onderdeel niet testen)

dus ik dacht bel paradigit ff op, en breng dat ding langs... willen ze het niet doen omdat ik geen onderdelen van hun heb :? wat maakt dat nu uit? betaal toch voor de reparatie... nou bij mycom dus zelfde verhaal en nu weet ik niet wat ik moet doen

woon overigens in Eindhoven...
ik werk bij para, geloof me, de technische dienst heeft zijn handen vol aan hun eigen pc's, para pc's dus

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 14:49 schreef ThaPimP het volgende:

[..]

ik werk bij para, geloof me, de technische dienst heeft zijn handen vol aan hun eigen pc's, para pc's dus
Fijne tent dan, werk zelf bij Funprice, wij hebben ook onze handen vol aan onze eigen PC's, maar dat wil nog niet zeggen dat we andere pc's weigeren

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 14:49 schreef ThaPimP het volgende:

[..]

Dit zegt IMHO iets over de prut die je verkoopt... en natuurlijk de snelheid waarmee de TD werkt. :P

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

alternate doet het ook al is het wel fix duurder als je geen alternate onderdelen in hebt zitten voor elk niet alternate onderdeel moet je volgens mij iets betalen ben de service lijn eens op en vraag wat het gaat kosten ;)

Sommige mensen....

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 14:11 schreef Go0s het volgende:
Eigenlijk is dat niet raar hoor: Als jij een bedrijf hebt, en er komt iemand met een computer lang maar dat ding heeft ie niet bij jou gekocht... Dan denk je toch ook zo van ''Als je hem bij mij had gekocht had je garantie'' of iets degelijks. Gelijk hebben ze :9
Die logica volg ik niet. Het gaat toch niet om ja dag dat is hier niet gekocht? Rare manier van commercieel denken vind ik dat. Het gaat erom: Welkom, kom maar binnen met je pc en je geld. Tuurlijk kijken we hem na, kost je alleen iets meer want we hebben hem niet zelf gebouwd dus moeten eerst alles ff bekijken..... $$$$$
Heeft geen hol met garantie te maken.

Verwijderd

anders ga je naar een pc dokter toe, ik weet alleen niet of die bij jou in de buurt zit

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 16:20 schreef Masta-T het volgende:

[..]

Dit zegt IMHO iets over de prut die je verkoopt... en natuurlijk de snelheid waarmee de TD werkt. :P
nee eerder vanwege het zeer grote aantal verkochte systemen |:(

• DJSmiley
  • Laatst online: 15-08 11:31
Op zondag 24 februari 2002 14:23 schreef Moartn het volgende:

[..]

Monitoren is veel lastiger te repareren dan een computer. Je kunt hier het beste gewoon mee naar een electrozaak gaan die bijv. ook TV's repareren...
Monitoren dump ik altijd bij

http://www.monitron.nl/

niet echt duur, en gespecialieerd in monitoren.. in tegenstelling tot een electroboer, waar ze als je geluk hebben net een PC hebben, laat staan eentje om monitoren fatsoenlijk / op hogere resoluties te testen..
Pagina: 1