Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaan we weer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag ik in mijn topic over GBA spellen naar ervaringen van mensen, word ie dicht gegooid omdat ik dat volgens ItSnows beter in de winkel kan navragen, slaat nergens op net alsof zn intertoys verkopertje evaring heeft met GBA spellen :S :S :S graag verklaring??

Verwijderd

misschien bedoeld hij de search-winkel :?

verder zou ik het ook niet weten :?

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik zie in [forum=12] helemaal geen slotje met jouw naam?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
jewel topic [GBA]Als ik er 1 haal welke zal ik dan nemen??

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 11:54 schreef bolk het volgende:
Ik zie in [forum=12] helemaal geen slotje met jouw naam?
jah.. hij verzint het gewoon!! :z :P

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ow maar dies al een tijdje weggezakt

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
is van eergisteren ofzo d8 ik

Verwijderd

Je kan toch zelf een spel uitzoeken?

Moet hier alles voor je gedaan worden ofzo.

Het lijkt me dat zo'n spel toch wel een beetje persoonlijke voorkeur is en er zijn zat sites/blaadjes waar je spellen kunt reviewen.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als ik om ervaringen vraag omdat ik geen miskoop wil doen is dat toch heel normaal en hoeft het toch niet op slot of wel??

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bijna alle discussies op dit forum gaan over persoonlijke voorkeuren volgens mij hoor :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 24 februari 2002 12:00 schreef Nelis het volgende:
Bijna alle discussies op dit forum gaan over persoonlijke voorkeuren volgens mij hoor :)
Precies. Ik heb wel (serieus) gereageerd in dat topic, maar misschien houd jij wel helemaal niet van RPG's. En dus heb je ook niets aan mijn reply. Er zijn genoeg gamesites te vinden om reviews van spellen te vinden (staat volgens mij zelfs in FAQ). ;)

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 12:00 schreef Dark_Neve het volgende:
ja maar als ik om ervaringen vraag omdat ik geen miskoop wil doen is dat toch heel normaal en hoeft het toch niet op slot of wel??
Ja maar laat dan zien dat je zelf al iets uitgezocht hebt. Anders gaan mensen dingen adviseren waar je misschien wel helemaal niets aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toch erbij gezegd dat ik wel van alle spel genres houd ???

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 12:06 schreef Dark_Neve het volgende:
Dat is veels te vaag natuurlijk.

Je stapt ook geen autogarage binnen met de mededeling dat je een auto zoekt lijkt me. Dan heb je al een beetje uitgezocht wat je wensen/eisen zijn.

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 12:06 schreef Dark_Neve het volgende:
Ietsjes meer werk zelf doen mag wel...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 13:10 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Ietsjes meer werk zelf doen mag wel...
oke als jij het topic weer ff opent??

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 24 februari 2002 14:39 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

oke als jij het topic weer ff opent??
Je topic gaat helemaal nergens over, de reacties erin zijn ook niet echt verhelderend en zijn wel een beetje terecht.

Dat topic openen lijkt me dus niet echt zinvol (loopt op niets uit). Als je zelf een beetje onderzoek doet in oudere topics kan je precies die info vinden, gok ik zo. Waarom moet het allemaal precies in een topic komen te staan waar jouw naam boven staat?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 14:41 schreef JvS het volgende:

[..]

Je topic gaat helemaal nergens over, de reacties erin zijn ook niet echt verhelderend en zijn wel een beetje terecht.

Dat topic openen lijkt me dus niet echt zinvol (loopt op niets uit). Als je zelf een beetje onderzoek doet in oudere topics kan je precies die info vinden, gok ik zo. Waarom moet het allemaal precies in een topic komen te staan waar jouw naam boven staat?
dat hoeft niet perse hoor

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:36

WoutF

Hoofdredacteur
Naar mijn weten komen dit soort topics erg vaak langs in SP. Waarom wordt dan nu alleen deze op slot gegooid? Of of dit een soort van regel/policy iets wat net bedacht is?

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 11:52 schreef Dark_Neve het volgende:
Vraag ik in mijn topic over GBA spellen naar ervaringen van mensen, word ie dicht gegooid omdat ik dat volgens ItSnows beter in de winkel kan navragen, slaat nergens op net alsof zn intertoys verkopertje evaring heeft met GBA spellen :S :S :S graag verklaring??
Zo gaan we Intertoys verkopertjes beledigen ??? ;( ;( ;( :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 15:52 schreef Shaggy het volgende:

[..]

Zo gaan we Intertoys verkopertjes beledigen ??? ;( ;( ;( :'(
nee hoor gare verkopers werken ook onderanderen bij: Dixons, Bart Smit, Free Record Shop en Blokker, nu tevreden ;)

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 24 februari 2002 15:43 schreef Wout het volgende:
Naar mijn weten komen dit soort topics erg vaak langs in SP. Waarom wordt dan nu alleen deze op slot gegooid? Of of dit een soort van regel/policy iets wat net bedacht is?
Kijk eens in dat topic enzo. Het gaat daarin helemaal nergens over. Niet echt een aanwinst voor het forum dus.

Topics gaan niet dicht omdat we ze graag dichtzien, topics gaan dicht om reacties van dat soort te voorkomen. Waarom iedereen een slotje toch altijd als een straf blijft zien, of hoe dat ooit gekomen is, is me een beetje een raadsel.

het is dus niet zo dat we ineens zo'n policy bedacht hebben ofzo hoor...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 24 februari 2002 20:35 schreef JvS het volgende:

[..]

Kijk eens in dat topic enzo. Het gaat daarin helemaal nergens over. Niet echt een aanwinst voor het forum dus.

Topics gaan niet dicht omdat we ze graag dichtzien, topics gaan dicht om reacties van dat soort te voorkomen. Waarom iedereen een slotje toch altijd als een straf blijft zien, of hoe dat ooit gekomen is, is me een beetje een raadsel.
Misschien een tip om afscheid te nemen van topics met een :* ?
Klinkt heeeel wat liever... afscheidszoentje

:+ :P

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 20:40 schreef wfvn het volgende:

[..]

Misschien een tip om afscheid te nemen van topics met een :* ?
Klinkt heeeel wat liever... afscheidszoentje

:+ :P
Je zegt het enigszins sarcastisch, maar het is wel waar.

Als een topic gesloten wordt met een mededeling als "Succes :) " of "Volgende keer beter ;) ", dan is men lang niet zo snel opgefokt als bij een mededeling als "/search". :)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb ook eens een dergelijk topic geopend en toen kreeg ik geen slotje.

Het is imho erg handig om even ervaring van gebruikers te vragen voordat je een spel koopt.
Behalve als er in een tijdsperiode van een maand geleden ofzo al zo'n topic is geopend, dan is het niet echt nodig.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 24 februari 2002 21:12 schreef Famoso het volgende:
Ik heb ook eens een dergelijk topic geopend en toen kreeg ik geen slotje.
*zucht*

heb je het topic al gelezen? 'welk spel moet ik kopen, ik hou van alle genres'

en de reacties erop?

het idee is: eerst jezelf orienteren en dan mag je best specifieke vragen stellen, dan loopt een topic ook wat beter.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 21:16 schreef JvS het volgende:

[..]

*zucht*

en de reacties erop?

het idee is: eerst jezelf orienteren en dan mag je best specifieke vragen stellen, dan loopt een topic ook wat beter.
ik kan wel gaan zeggen dat ik adventures leuk vind en dan komt iedereen met adventure ervaringen, maar alle andere genres vind ik toch ook leuk.

Zeg jij dna is ff hoe ik het dan zou moeten vragen :?

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op zondag 24 februari 2002 21:16 schreef JvS het volgende:

[..]

*zucht*

en de reacties erop?

*zucht* ;)

Tuurlijk heb ik het topic al gelezen, zelfs voordat dit LA topic er was.
Ik ben niet dom ofzo hoor :P

Maar met het grote aanbod aan spellen, is het best handig om te vragen wat nou een aanrader is, al had de vraagstelling in het topic wel wat duidelijker mogen zijn ja.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan orienteer je jezelf eens met wat tijdschriften of wat online reviews ofzo. je zoekt eens wat af naar leuke spellen. Aan de reacties te zien is zulke info namelijk gewoon te vinden.

Dark_neve: je opent gewoon niet zulke topics... Topics met "ik heb 3000 gulden wat moet ik kopen" gaan namelijk ook genadeloos dicht.

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 19:29 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

nee hoor gare verkopers werken ook onderanderen bij: Dixons, Bart Smit, Free Record Shop en Blokker, nu tevreden ;)
Bij intertoys werken alleen maar gare verkopers dus ook Shaggy :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 21:41 schreef JvS het volgende:
Dan orienteer je jezelf eens met wat tijdschriften of wat online reviews ofzo. je zoekt eens wat af naar leuke spellen. Aan de reacties te zien is zulke info namelijk gewoon te vinden.

Dark_neve: je opent gewoon niet zulke topics... Topics met "ik heb 3000 gulden wat moet ik kopen" gaan namelijk ook genadeloos dicht.
ja baas :7 toch vind ik het nog steeds raar maar ja dat kan aan mij liggen.

Verwijderd

als je van alle genres houdt.... dan ga je toch op internet roms dl... dan kun je zien of je het leuk vindt en uiteindelijk kopen?

• BaNaNaS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-03 08:15
Op maandag 25 februari 2002 08:47 schreef MaXxX het volgende:

[..]

Bij intertoys werken alleen maar gare verkopers dus ook Shaggy :9~
Zullen we het er maar op houden dat er zich meerdere gare verkopers onder ons bevinden
(8>

"One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them."

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 20:24 schreef BaNaNaS het volgende:

[..]

Zullen we het er maar op houden dat er zich meerdere gare verkopers onder ons bevinden
(8>
En monteurs >:)
Pagina: 1