ik heb nu zo'n
voeding in me at bigtower hangen nu wil ik hier een atx voeding in hebben, maar waar haal ik die in dit formaat?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:17
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
at voedingen zijn altijd groter dan atx.
volgens mij is atx niet in zo'n groot formaat
maar met wat prutsen kun je die vast we in je kast krijgen
volgens mij is atx niet in zo'n groot formaat
maar met wat prutsen kun je die vast we in je kast krijgen
Verwijderd
atxen zijn altijd kleiner, heb nog nooit een grote gezien iig
. Maar een beetje tweaken en hij past er wel in hoor
Verwijderd
aah dit is het betere werk, dit is een file SERVER voeding
soon server had ik vroeger ook, paste 2 voeingen in.
er bestaan ook verloopstukjes van AT naar ATX (en andersom)
die grote voedingen heb ik vedder alleen in mijn oude server gezien.
soon server had ik vroeger ook, paste 2 voeingen in.
er bestaan ook verloopstukjes van AT naar ATX (en andersom)
die grote voedingen heb ik vedder alleen in mijn oude server gezien.
nou kijk ik heb nu zo'n grote at voeding en nu zit er op mijn at mobo ook atx aansluiting, en omdat mijn powerknop (wip schakelaar) bijna aan zijn eind is (bij het omzetten kraakt hij verschrikkelijk) wil ik graag een atx er in hebbe maar dan liefst in het zelfde formaat met een lekker stille 12cm fan.
is het misschien ook mogelijk de print uit een atx in de grote at behuizing te schroefen? er zit nl. niet zo'n heel grote print in..?
is het misschien ook mogelijk de print uit een atx in de grote at behuizing te schroefen? er zit nl. niet zo'n heel grote print in..?
Ik zou gewoon een normale ATX voeding kopen, en die in je kast rommelen.Op zondag 24 februari 2002 12:04 schreef Tweaker-Willem het volgende:
nou kijk ik heb nu zo'n grote at voeding en nu zit er op mijn at mobo ook atx aansluiting, en omdat mijn powerknop (wip schakelaar) bijna aan zijn eind is (bij het omzetten kraakt hij verschrikkelijk) wil ik graag een atx er in hebbe maar dan liefst in het zelfde formaat met een lekker stille 12cm fan.
Als dat niet mooi is, of echt niet gaat, dan kun je idd. de prints omwisselen. Maar mijn ervaring is dat vooral die ouwe voedingen erg lastig open gaan. Maar 't is 't proberen waard!
...
die at voeding heb ik al open gehad want er zaten f*cking korte powercables naar het mobo aan en anders had ik geen prik dus heb ik ff wat tiewrapjes los geknipt..Op zondag 24 februari 2002 12:09 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een normale ATX voeding kopen, en die in je kast rommelen.
Als dat niet mooi is, of echt niet gaat, dan kun je idd. de prints omwisselen. Maar mijn ervaring is dat vooral die ouwe voedingen erg lastig open gaan. Maar 't is 't proberen waard!
maar zijn die printen allemaal standaard formaat?
Dat denk ik niet, maar ik weet 't niet zeker.Op zondag 24 februari 2002 12:13 schreef Tweaker-Willem het volgende:
maar zijn die printen allemaal standaard formaat?
Als dat niet zo is, dan boor je in de bodem van je voeding wat extra gaten, en zet je er afstandsbusjes in.
...
Pagina: 1