Toon posts:

Venemacomputer: Lees!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik sta echt versteld van de ultieme service die deze shop heeft. echt zeer goed!

ik heb gister en vandaag wegens omstigheden een duron700 en abit kt7 raid appart besteld.

ten eerste: ik mailde vandaag of ze ervoor konden zorgen dat het een duron was met L1-bruggen en multieplier pinnen. Hij (meneer venema volgens mij) mailde me terug dat het in orde kwam, vervolgens belde hij me op om te zeggen dat hij dat geregeld had!! hoezo vet?

ten tweede: ik heb vandaag! smiddags dus nog die kt7 raid besteld (die duron gister), en dach tinees, hey, misschien kan er wel 1 order van gemaakt worden, dus ik mail ze vervolgens. Die man belt me weer op en zegt dat de duron helaas al weggestuurd is en datie morgen waarhscijnlijk binnenkomt (snel!!) en dus geen 1 order van gemaakt kan worden. ik zeg van: " ah geeft niks eigen schuld " , hij zegt: ja dat geeft wel iets ...... ( hoezo goed in de ogen van de klant kijkend ), dus ik zeg van ik wacht er wel op, vraagtie of hij de mobo morgen maar meteen weg moet doen , dus ik zeg ja natuurlijk :P

dus tenslotte: het is naar mijn mening echt een super shop en zeer klantvriendelijk!, en waarschijnlijk de levering ook zeer goed!

hiermee wil ik ook nog even duidelijk maken:
Unlockte durons zijn nog steeds te verkrijgen dus!

grtz
AHL

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 18:35

WoutF

Hoofdredacteur
da's mooi, 'k heb een duron 700 besteld en bij comments gezet of het er een MET multplier pinnen mag zijn, mischien mail ik ze ff voor de zekerheid

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
heb ze toch ff gemaild voor de zekerhied, waar heb je die van jouw naar gestuurd? ik nara info@venemacomputers.nl was het enige adres dat ik kon vinden? is dit de goede?

Verwijderd

Topicstarter
woutf:

of het ereen ZONDER pinnen mag zijN!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
yup, over die multiplier pinnen
hun antwoord:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Komt voor de bakker!

Met vriendelijke groet,

D. Venema Jr
Venema Computers
0297-368903[/quote]that's my kind of company :)

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ik kreeg op zo'n zelfde vraag ook een dergelijk antwoord:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maakt u zich geen zorgen de L1 bruggen zijn zichtbaar en unkunt gewoon eenpotloodstreepje trekken (dit hebben wij trouwens niet gezegd :) )

Met vriendelijke groet,

D. Venema Jr
Venema Computers
0297-368903[/quote]top zaak! (nu nog de spullen krijgen ;)

Verwijderd

Topicstarter
moeten de procs juist ZONDER multieplier pinnen zijn dan??

tering, ik hoop toch niet dat ik alles verkeerd gelezen heb

help!!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
sorry
typo
al ge-edit
MET multiplier pinnen moet het zijn

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06
Hehehe, dacht al die gast gaat er 1 bestellen ZONDER multiplier pinnen
Misschien gaat ik hier dan ook nog wel wat bestellen... :)

Verwijderd

Neh man hij moet juist met multiplier pinnen zijn natuurlijk en met die l1-bruggies

Oeps net te laat met posten

Verwijderd

En hebben jullie ook gelijk een bos bloemen voor je moeder of vriendin meegenomen???

Of zijn jullie er nog nooit geweest in de bollenstreek daar...

Het is inderdaad een goede zaak, ff wennen, in die rozenkwekerij...
Maar hij heeft er verstand van en zorgt dat het goede spul komt... ;)

Verwijderd

k heb er ook een t-bird 950
weggehaald erg goede zaak
hij zei zelf als het unlocken niet wou
nam hij hem zo terug of mocht ik hem omruilen dat noem ik een zaak voor tweakers
bij andere zaken hoef je daar niet eens om te
vragen of je hem nog kan unlocken

Verwijderd

Venema heeft mij alleen maar goeds gebracht. Service perfect en geen haatclub tegen overclockers zoals ons. Cool dudes, ga zo door.

Verwijderd

Ik heb er ooit een Pioneer DVD speler vandaan gehaald, was toen erg tevreden.
Maar toen ik vorige week vrijdag m'n abit kt7-raid en duron 700 op kwam halen waren deze niet aanwezig, terwijl ik er toch meerdere malen over gebeld had.
Dick is toen alsnog naar de groothandel gereden en heeft de processor opgehaald.
Het moederbord was niet te krijgen, terwijl de groothandel hem gezegd had dat dat wel zou gaan lukken.
Deze problemen lagen echter niet aan venema computers maar aan hun groothandel. En mr. Venema vond het duidelijk vervelend.
Heb toen nog een gratis koelertje voor m'n duron gekregen :)
Prima zaak dus, verstand van zaken en klantvriendelijkheid, maar de groothandel werkt niet altijd helemaal mee :)

Verwijderd

Moeten op de proc alle pinnetjes aanwezig zijn. Ik heb ook een duron 700 besteld, en ik heb een plaatje van een duron zonder multiplier pinnen, maar bij mijn duron zijn niet dezelfde pinnen(als op het plaatje) weg

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-09 09:24
De bruggen waarbij L1 staat moeten er nog zijn. Ze mogen evt. doorgebrand zijn (door laser), die kun je zo weer verbinden dmv potlood.

Klinkt als net zo'n zaak als www.comptechworld.nl, daar hebben ze ook dat soort service. Ze zijn alleen af en toe wat rommelig, bijv. dat je soms binnen een uur antwoord krijgt en soms pas na een week.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Hebben die mensen een website en kan je daar ook vanaf bestellen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ehn ik zag het adres hier al ergens staan.. laat maar :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1