Hey, ik zat een beetje tv te kijken en opeens zie ik iets moois op sbs in het programma Home Shopping Europe, een apparaat wat je op je boormachine vastmaakt waardoor je heel gemakkelijk door metaal en kunststof kan snijden! Je kan heel gemakkelijk vormen in mataal snijden enz!
Volgens mij is het echt veel beter dan een dremel en je kan veel sneller een mooie patroon uit je kast zagen.
zo ziet hij eruit:

en dit zijn de specs:
Alle metalen Zaag
Veilig en zonder moeite...
Dit gereedschap is uiterst geschikt voor het zagen van platen uit fijn staal, koper, messing, aluminium, glasvezel, plexiglas of plastic.
Het toestel past op de meeste standaardboormachines en is zeer eenvoudig te gebruiken, zelfs voor beginners.
De mobiliteit is optimaal : het zaaghoofd kan 360°C draaien.
Technische Beschrijving
Wat u ontvangt :
Een zaag voor alle metalen
2 extra snijbladen
Een imbussleutel
Een gele doos
Eigenschappen :
Afmetingen : 145 mm
Gewicht : 400 gr
Prijs:
67,84
Portkosten: 5,88
2.737,00 BEF
Portkosten: 237,00 BEF
149,50 NLG
Portkosten: 12,95 NLG
ik maak geen reclame ofzo, maar vond het alleen een hele handige apparaat om gemakkelijk mooie logo's uit je kast te zagen
Volgens mij is het echt veel beter dan een dremel en je kan veel sneller een mooie patroon uit je kast zagen.
zo ziet hij eruit:

en dit zijn de specs:
Alle metalen Zaag
Veilig en zonder moeite...
Dit gereedschap is uiterst geschikt voor het zagen van platen uit fijn staal, koper, messing, aluminium, glasvezel, plexiglas of plastic.
Het toestel past op de meeste standaardboormachines en is zeer eenvoudig te gebruiken, zelfs voor beginners.
De mobiliteit is optimaal : het zaaghoofd kan 360°C draaien.
Technische Beschrijving
Wat u ontvangt :
Een zaag voor alle metalen
2 extra snijbladen
Een imbussleutel
Een gele doos
Eigenschappen :
Afmetingen : 145 mm
Gewicht : 400 gr
Prijs:
67,84
Portkosten: 5,88
2.737,00 BEF
Portkosten: 237,00 BEF
149,50 NLG
Portkosten: 12,95 NLG
ik maak geen reclame ofzo, maar vond het alleen een hele handige apparaat om gemakkelijk mooie logo's uit je kast te zagen
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!