Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Ligt aan het optische. Als je er heel veel last van houdt zou ik eens kijken naar de dual optical van Logitech, die heeft er al veel minder last van 
Of je moet gewoon weer een muis met balletje halen..
Of je moet gewoon weer een muis met balletje halen..
In bijna alle reviews wordt aangetoond dat het verschil tussen gewone en dual optical verwaarloosbaar is.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
je probleem ligt in het feit dat ie draadloos is, het duurt gewoon een paar tienden van seconden voordat het signaal van je muis je computer heeft bereikt (het ontvangststation van je muis bedoel ik dan)
kheb zelf een wireless explorer van microsoft, die heeft hetzelfde probleem, nu heb ik er een logitech wheelmouse optical opgezet (lekker goedkoop) en deze werkt wel lekker snel, hij is daarintegen ook niet cordless
kheb zelf een wireless explorer van microsoft, die heeft hetzelfde probleem, nu heb ik er een logitech wheelmouse optical opgezet (lekker goedkoop) en deze werkt wel lekker snel, hij is daarintegen ook niet cordless
A wise man's life is based around fuck you
Ik irriteer me er gewoon erg aan... nou weet ik nog niet veel meer...
Pollewob zegt dat het aan het optische ligt... en Zwelgje dat het aan het draadloze ligft... arghhh
Pollewob zegt dat het aan het optische ligt... en Zwelgje dat het aan het draadloze ligft... arghhh
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
neem maar van mij aan het ligt aan dat draadloze, ik heb al heel wat muizen getest thuis, de draadloze hebben dit probleem, de optische met draadje niet! (integendeel zelfs)Op zondag 24 februari 2002 10:49 schreef Griffin2k het volgende:
Ik irriteer me er gewoon erg aan... nou weet ik nog niet veel meer...
Mmm.. bedoel je dat je muis gaat schokken of dat de beweging gewoon iets later komt dan je de muis beweegt?Op zondag 24 februari 2002 10:50 schreef zwelgje het volgende:
[..]
neem maar van mij aan het ligt aan dat draadloze, ik heb al heel wat muizen getest thuis, de draadloze hebben dit probleem, de optische met draadje niet! (integendeel zelfs)
Als ie gaat schokken ligt dat zeker wel aan het optische, als de beweging op je scherm gewoon ietsje achterblijft zit dat idd in het draadloze
Verwijderd
Nou, daar ligt het dus niet aan.Op zondag 24 februari 2002 10:43 schreef zwelgje het volgende:
je probleem ligt in het feit dat ie draadloos is, het duurt gewoon een paar tienden van seconden voordat het signaal van je muis je computer heeft bereikt (het ontvangststation van je muis bedoel ik dan)
[ ]
Die dingen werken met infrarood, dus de signaaloverdracht van muis naar station gebeurt met lichtsnelheid en dat is even snel als elektronen door een draad.
Zal wel een ander slecht eigenschapje zijn...
Trust staat nou ook niet bepaald bekend om zijn hoogstaande kewaliteit..
ja daag, dat gaat echt niet met lichtsnelheid hoor! , alleen het optische lampje om het oppervlakte te scannen gaat met lichtsnelheid, het signaal VAN de muis NAAR het signaal kastje gaat met radiosignalen (dus niet met lichtsnelheid)Op zondag 24 februari 2002 11:19 schreef exter het volgende:
[..]
Nou, daar ligt het dus niet aan.
Die dingen werken met infrarood, dus de signaaloverdracht van muis naar station gebeurt met lichtsnelheid en dat is even snel als elektronen door een draad.
Zal wel een ander slecht eigenschapje zijn...
ok niet, ik heb hem al op verschillende afstanden getest, van 7 meter tot 1 cm, maakt niks uitOp zondag 24 februari 2002 11:45 schreef delerix het volgende:
Probleem is afstand weet ik zeker
ook een storend element in de kamer is al uitgesloten..
ik heb dezelfde muis (alleen dan in aldi-lifetec-uitvoeringOp zondag 24 februari 2002 10:26 schreef Griffin2k het volgende:
Keb een probleempje.
Heb gister een AMI MOUSE OPTICAL 250S gekocht!
Optisch en draadloos...
Heel leuk allemaal zo'n oplaadstation enzo...
Maar! Als ik te snel beweeg dan houd de muis me niet bij, zeer irri in games vind ik, aangezien ik veel muis in mijn games!
Komt het nou dat hij me niet bijhoud door de optische sensor of doordat hij de afstand van draadloos moet overbruggen... afstand sensor en station is 1 meter!
Dus wat is jullie tip? Nieuwe muis met draad of ligt het toch aan de sensor zelf?
Ik heb er geen problemen mee en kan uit ervaring spreken dat dit muisje net zo goed als een logitec en een microsoft muisje.
Alhoewel ik hem fijner vind, want er zit een oplaad station bij, eet dat microshit and logicrap (heb zwaar veel problemen gehad met muisen van die merken).
Probeer de muis eerst maar eens een keer op de ps2 poort aansluiten misschien ligt het aan je usb poort(en).
Voor de rest bij mij reageert hij perfect, en ik speel ook FPS online dus als hij voor mij goed is (boomslang zal wel beter zijn) is hij goed genoeg voor de meeste mensen
Alhoewel ik hem fijner vind, want er zit een oplaad station bij, eet dat microshit and logicrap (heb zwaar veel problemen gehad met muisen van die merken).
Probeer de muis eerst maar eens een keer op de ps2 poort aansluiten misschien ligt het aan je usb poort(en).
Voor de rest bij mij reageert hij perfect, en ik speel ook FPS online dus als hij voor mij goed is (boomslang zal wel beter zijn) is hij goed genoeg voor de meeste mensen
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Na vele keren opnieuw installeren en testen heb ik hem toch geruild voor een Logitech Wheel Mouse Optical! PERFECT!!! Heerlijke dingetje en totaal geen last van al die problemen...
Pagina: 1