Die-hard Brexiteer
Mijn Kwaak servertje: 192.168.0.1:27960
lol das je local iptje van je netwerk daar komen wij toch niet op
lol das je local iptje van je netwerk daar komen wij toch niet op
hmmm ja uuuhhmmm, ben nieuw in het netwerkgebeuren, be right back.
Die-hard Brexiteer
lolOp zondag 24 februari 2002 09:23 schreef BeyondHorizon het volgende:
hmmm ja uuuhhmmm, ben nieuw in het netwerkgebeuren, be right back.
Nu moet het beter werken
Die-hard Brexiteer
IP ?! hoe moet ik hem anders testen?
(ohw je sig
)
nou vooruit ik test hem ook even 
edit: werkt niet
edit: werkt niet
Nee klopt hij is voorlopig weer down, had eerst 2x WinXP maar ik ga nu toch ff terug naar good old W2K, ben voorlopig wel weer ff zoet..
Die-hard Brexiteer
En hoeveel man wou je erop hosten dan? Met je Chello verbinding kan je max 2-3 man op je server laten spelen hoor....
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
kweet het, daarom word ook een 1v1 tournament servertje. En chello is best wel goed hier in Eindhoven, heb niks te klagen gelukkig.Op zondag 24 februari 2002 20:13 schreef Taro het volgende:
En hoeveel man wou je erop hosten dan? Met je Chello verbinding kan je max 2-3 man op je server laten spelen hoor....
Die-hard Brexiteer
en dan moet je niet gaan emailen ofzowOp zondag 24 februari 2002 20:13 schreef Taro het volgende:
Zijn er hier toevallig meer mensen die via chello een servertje hebben draaien? Vanavond hobby ik wel weer even verder en hoop ik alles wel weer klaar te hebben. De server specs zelf zijn wel weer goed te noemen:
P4-1500MHz
Asus P4B
512MB sdram
Windows XP Professional
Oh ja ik ga er geen free for all server van maken maar gewoon een 1v1 tournament servertje....dat moet toch redelijk draaien ofniet?
P4-1500MHz
Asus P4B
512MB sdram
Windows XP Professional
Oh ja ik ga er geen free for all server van maken maar gewoon een 1v1 tournament servertje....dat moet toch redelijk draaien ofniet?
Die-hard Brexiteer
Pagina: 1