Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
"Luie mensen worden ook moe!"
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ik ga in ieder geval m'n best doen, en ik hoop dat het een leuke tijd gaat worden.. Maar daar heb ik alle vertrouwen in
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
En toch verbaas ik me weer hoeveel crew er steeds bij komt
Anyway, ik ben nog steeds beschikbaar he.
Not yet.. Maar dat komt er natuurlijk ook in te staanOp zondag 24 februari 2002 10:25 schreef Magneet het volgende:
feli, staat dit nu ook al in de history of got?
Er ligt gelijk een schone taak voor je klaar:
de FAQ maken die er nog niet is in dit subforum (Ja, een raid-faq, niet echt belangrijk lijkt me), ondanks de vele beloftes van Bulldog dat die toch echt in de maak was.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Oh OOh"En Bulldog dan? Stopt hij ermee?"
Nee, Bulldog gaat samen met Oscar Hardware Algemeen besturen. So beware.
Zo zie je maar dat GoT al aardig groot word
Gefeliciteerd (Of misschien gecondoleerd
Twynn is de GoT-historicus.Op zondag 24 februari 2002 12:01 schreef Timpie het volgende:
Wie is Twynn?
Zo zie je maar dat GoT al aardig groot word
Gefeliciteerd (Of misschien gecondoleerd)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Op zondag 24 februari 2002 14:36 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Waar is de taart??

Eet smakelijk
Succes hé! Enne... gefeliciteerd!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
ach jah... nu zul je ook in de GOT geschiedenis komen en je zult lijden als mod.... meeste mensen feliciteren je omdat ze van leed vermaak houden. Ik geef om je dus daarom spijt het me om een GOT user te zien gaan. Je bent nu een van HUN een van de Got Crew mensen. Je bent verdoemd. Ontsnap nu je nog geen status hebt anders zul je vooraltijd .......
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Geleliciteerd
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
My thoughts exactlyOp zondag 24 februari 2002 18:48 schreef Cheatah het volgende:
Dit komt toch niet echt als een verrassing, en is ook wel 100% terecht denk ik
Geleliciteerd
Hij heeft nog geen rood kleurtje, dus...Op zondag 24 februari 2002 18:30 schreef Rahman Advany het volgende:
Ontsnap nu je nog geen status hebt anders zul je vooraltijd .......
Maar in ieder geval, Twynn, gefeliciteerd!
(en houd de GoT-historie topics in LA en niet in het Crewforum!)
Ik ben nog gewoon incognitoOp zondag 24 februari 2002 22:09 schreef elnino het volgende:
Hij heeft nog geen rood kleurtje, dus...
Tuurlijk.. Overigens zal die beloofde website er nog steeds komen, maarja.. Tijd...(en houd de GoT-historie topics in LA en niet in het Crewforum!)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
http://hawvie.deviantart.com/
As always: na de proefperiode, en die duurt 2 weken.Op maandag 25 februari 2002 09:38 schreef GoTzilla het volgende:
En wanneer word je naam rood?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards