Toon posts:

DVD-speler vs Playstation2

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De search heb ik al gebruikt maar daarmee ben ik niet volledig mee geholpen ;)

Wat is nou het voordeel van een DVD-speler tegenover een Playstation2 :?

Een PS2 kost ongeveer 300euro maar voor dit zelfde bedrag heb je dus ook al een nette DVD-speler *D

Het is natuurlijk mooi meegenomen dat je bij een PS2 ook spelletjes kunt spelen, maar speelt hij ook zo mooi DVD's af (ik heb op de search al een oude topic hiervan gevonden, maar inmiddels zijn de prijzen en de kwaliteit veranderd lijkt me) :?
Ik heb bij een maat van me gezien dat hij soms blokkerig beeld heeft, maar hij zegt dat 't aan de DVD-schijf ligt :o

En hoe doet een PS2 het eigenlijk qua geluid, is dit ook goede qualiteit als je het op een 5.1 A/V-receiver afspeelt?

Bvd.......Wasa

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-02 22:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

De PS2 is echt een prima DVD-speler.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Verwijderd

nou je hebt een DVD-speler, gameconsole, internettoegang...
ik heb persoonlijk nog geen van beide maar ik ga me in elk geval geen DVD-speler aanschaffen, tenzij een recorder misschien, maar in elk geval een PS2
denk niet dat klank of beeld slecht zullen zijn aangezien het toch om een kwaliteitsproduct gaat...

Verwijderd

ps2 is goed, maar heeft niet de kwaliteit in huis van een losse dvd speler, ga je echt voor het geluid zou ik een losse dvd speler kopen.

Verwijderd

PS2 valt redelijk mee , maar ik zie echt wel het verschil tussen mijn Mustek en mijn neef zijn PS2 ...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

toch niet echt super gezocht :o.

[topic=305278/1/100]

gevonden met het simpele woord "playstation" in AV zoeken...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.