divx/dvd op tv met hollywood+

Pagina: 1
Acties:

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
heb beetje zitte rondkijken in de search, en ik vroeg me af of nog steeds een hollywood+ aan te raden is als ik divx/dvd op de tv wil gaan kijken.

ik weet dat met divx afspelen het niet hardwarematig gaat maar wat zijn de ervaringen hiermee? met een proggie divxplus scheen je divx'en dus ook via de output van je hollywood+ te kunnen krijgen.

Is het verstandig om nu zo'n kaart te kopen of kan ik beter een paar maand wachten op de mpeg kaarten die mpeg-4 ook kunnen decoden (op http://www.realmagic.com/ kun je daar al het nodige over lezen), of zal de beeldkwaliteit divx->tv daar niet beter mee zijn?

of gaat et bij de nieuwe mpeg-4 compatible kaart vooral om performance winst bij divx afspelen tov mpeg-2 kaart, zo ja is de volgende config voldoende om divx softwarematig via de H+ op tv te toveren?

celeron 860 /be6-2 mobo /gf2pro /192 mb ram

Verwijderd

Ja hier staat inderdaad zat over in de search.
Maar ik raad je aan om toch dan maar die paar maanden te wachten, want die hollywood+ en divx dat werkt gewoon niet.
Trouwens een goede Geforce kaart met TV-out kan alles.

Verwijderd

er is al een nieuwe kaart uit met een chip die ook divx aan kan kan het op www.sigmadesign.com vinden

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
Op zondag 24 februari 2002 09:45 schreef melanieromy het volgende:
Ja hier staat inderdaad zat over in de search.
Maar ik raad je aan om toch dan maar die paar maanden te wachten, want die hollywood+ en divx dat werkt gewoon niet.
Trouwens een goede Geforce kaart met TV-out kan alles.
toch zijn er mensen in de search die beweren dat het prima werkt, en heeft iemand antwoord op de vraag wat het voordeel van een mpeg-kaart is die divx hardwarematig aankan ipv softwarematig.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 10:43 schreef smokey het volgende:

[..]

toch zijn er mensen in de search die beweren dat het prima werkt, en heeft iemand antwoord op de vraag wat het voordeel van een mpeg-kaart is die divx hardwarematig aankan ipv softwarematig.
Van de huidige hollywood+ kaarten kan minder dan een kwart idd divx softwarematig over de tv-out gooien en zelfs dan is het progy nog heel buggy.
Als je die nieuwe die over een paar maanden uit komt koopt, weet je zeker dat alles perfect werkt :)