Toon posts:

storing tv kijken met tv kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn pc een Pinnacle Studio PCTV kaart. Dit is een kaart waar je dus mee tv kan kijken op de pc. Echter ik heb wat "interferentie" in mijn beeld dus een beetje strepen en zo.

Echter als ik op de achtergrond een bewerking uitvoer bijv het encoderen van een stuk video dan is de interferentie bijna geheel weg! Lijkt wel of bij zwaarder processorgebruik het beeld beter is dus iets wat ik niet snap.

Kent iemand dat probleem of weet iemand wat ik daaraan kan doen?

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
[spam]
Plaats een }:O en join the DPC
[/spam]

wel via ons subteampje natuurlijk :P

Verwijderd

Dit komt doordat je pc stoort op je tv kaart. Als de electronica in je pc wat drukker bezig is dan veranderen de stoorfrequenties.

Zo stoort mijn netwerk kaart op bepaalde amateur radio frequenties hij is in een paar km omtrek nog te horen. :p

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor oplossing zou ik hiervoor kunnen hebben?

De kaart een paar slots naar beneden maakt totaal geen verschil uit helaas... Als ik iets wil opnemen van de tv op mijn hard disk moet ik dus maar wat video encoderen tegelijkertijd erbij dus...? :'(

Verwijderd

Kaart op een een of andere manier afschermen met een metaal dat verbonden is met de nul (lastig).

Goed afgeschermde tv kabel gebruiken (lost het probleem misschien niet op).

Verwijderd

Topicstarter
Emmm... leg eens iets gespecificeerder als je wilt, alle beetjes helpen natuurlijk...
Pagina: 1