Toon posts:

Ervaring?? -> Acer Aspire 1200XV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou graag weten of mensen ervaring hebben met dit merk/type ik wil een notebook aanschaffen en zit te denken om deze te nemen mijn max saldo is 1500,- euro en ik wil iig er een dvd speler in hebben en tv-out zodat ik gewoon dvds op me tv er mee kan bekijken.

Dus ik wou graag weten of mensne ervaring met deze notebook hebben of een andere die heel goed/betaalbaar is.

Voor een uitgebruide specificatie vna deze notebook
http://www.pcvergelijk.com/p609.html

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:56
ik wil iig er een dvd speler in hebben en tv-out zodat ik gewoon dvds op me tv er mee kan bekijken.
Ik neem aan dat dat niet je voornaamste doel is?, anders zou wel beetje stom zijn. Een DVD kijk je met een standalone DVD video speler .. dat neppe gedoe via een DVD-ROM speler vind ik maar niets.

Wat wil je dus nog meer met je laptop gaan doen ?

ps linkje naar info @ acer.nl

Verwijderd

Topicstarter
nou ik wil hem voor school gebruiken ik doe technishe informatica dus moet er gewoon op programeren enzo en aantekeignen maken. masar dat kan op bijna elke laptop wel. verder moetten er wel een paar spelletjes op kunnen draaien zoals gta2 enzo neit hele zware dignen.

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:56
Ik denk eigenlijk dat je voor 1500 euro wel iets beters kan krijgen, kweet niet echt veel van laptops :\