Verwijderd
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht?Op zondag 24 februari 2002 01:07 schreef FirmPete het volgende:
Ik heb de Engelstalige versie
Sorry dat ik je niet kan helpen maar ik moet even mijn frustratie kwijt:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de Engelse versie, maar overal ligt alleen de Nederlandse versie.
Je kan toch in een beetje boekenwinkel ook gewoon Engelstalige boeken kopen? En de meeste tekenfilms "voor een jonger publiek" zijn zowel met ondertiteling als nagesynchroniseerd te koop, wie heeft het nou in vredesnaam bedacht dat het Nederlandse publiek bepaalde spellen niet in het Engels kan/mag spelen? Belachelijk... volgens mij lopen ze veel geld mis nu doordat mensen zoals ik het spel dan maar niet kopen
Okay... rant over
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
...en das natuurlijk een persoonlijke mening die niet voor iedereen geldtOp zondag 24 februari 2002 10:39 schreef evaarties het volgende:
Verwacht niet teveel van dit spel hoor.. het valt goed tegen.
Verwijderd
nu gaan we onze beestje zo trainen dat we op de volgende lan elkaars arse kicken.
mijn tijger is nu echt evil aan het worden. met zijn bliksem
Verwijderd
Het bestand in kwestie is bij mij ongeveer 1,68 Mb dus over zenden naar een hotmail adres gaat niet. Word geweigerd door Hotmail.Op zondag 24 februari 2002 01:07 schreef FirmPete het volgende:
Ik heb de Engelstalige versie maar ik had graag Nederlandse ondertitels. Die staan in een filetje dat infoscript2.txt heet, en dat in de map scripts staat wat weer in de map Black & White staat.
Ik zoek dus iemand die een Nederlandse versie heeft van B&W en die mij dat filetje wil opsturen.
(naar firmpete@hotmail.com)
Tis maar ff dat je weet
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Doorsturen met MSN ... ?Op maandag 25 februari 2002 22:55 schreef Locutes het volgende:
[..]
Het bestand in kwestie is bij mij ongeveer 1,68 Mb dus over zenden naar een hotmail adres gaat niet. Word geweigerd door Hotmail.
Tis maar ff dat je weet
Althans hier toch
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
Skeleton, ik heb even op de site gekeken maar ik zie bij jullie toch ook alleen Black&White NL en Black&White Creatures NL staan... ?Op dinsdag 26 februari 2002 09:59 schreef Skeleton het volgende:
In de winkel moet je normaal de mogelijkheid hebben om te kiezen in een engelse versie en een nederlandstalige versie.
Althans hier toch![]()
![]()
je kon wel degelijk kiezen voor engelse en nederlandse versieOp dinsdag 26 februari 2002 10:34 schreef pollo het volgende:
[..]
Skeleton, ik heb even op de site gekeken maar ik zie bij jullie toch ook alleen Black&White NL en Black&White Creatures NL staan... ?
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)