kramp door te kleine muis!

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:04
Zo als de topictitel al zegt heb ik een probleem, mijn vraag dus:

Wat is een goede muis om te gamen, i-netten en zo, die een beetje groot is en het hoeft niet perse draadloos te zijn.

Moet lekker in de hand liggen :)

(liefst een link naar een review er bij als je er 1 hebt)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Owjeeeee hier heb je weer zo'n topic waarbij de boomslangs tegen de opticals gaan ben ik bang....

Ik denk dat je echt gewoon in ieder geval moet gaan voelen wat je een FIJNE muis vindt (goed in de hand)

Ik heb zelf een (niet meer te verkrijgen model) Microsoft Intellieye Explorer.

Ik blijf bij optical: lichte muizen die geen problemen krijgen met rollen....

maar ik vind het in de hand liggen nog het belangrijkste punt om op te letten

Verwijderd

Geef je het antwoord zelf al niet; moet lekker in de hand liggen. En geen twee mensen met dezelfde handen, wat de een prettig vindt is voor de ander ellendig.

Gewoon de lokale compuboer opzoeken en gewoon vragen of je z'n muisjes mag voelen...:)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vond mijn Logitech cordless wheelmouse ook te klein. De MS Explorer die ik nu heb is lekker groot (en hoog, dat miste ik bij de boomslang), maarja tis idd een kwestie van smaak.. moet je gewoon zelf gaan proberen (winkels als de vobis hebben meestal wel wat muizen 'te voel' liggen)

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:04
Got it

On my way

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is natuurlijk je persoonlijke voorkeur.
Ik zelf vind MS muizen wel fijn. lekker groot en daardoor fijn in de hand (ligt natuurlijk ook hoe groot je handen zijn. Die van mij zijn niet de kleinste, dus dan is het fijn als je iets vast kunt houden).

en optical of iets anders. Dat moet je gewoon meemaken om dat te kunnen beslissen.

en natuurlijk kun je ook nog overgaan op een touchpad of een trackball.

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 08:24
Logitech Mouseman Wheel ik kan niet meer zonder heb hem thuis 3* en op het werk 2*

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Ik heb een MICROSOFT Explorer muis die te klein is.
Daarnaast heb ik een LOGITECH IFeel mouse wat tevens te klein is. Dan nog een LOGITECH WireLess MouseMan+ wat dus iets te groot is voor de hand en als laatste een LOGITECH MouseMan Dual Optical wat echt precies goed voor mijn hand is.
Het beste kun je naar een winkel gaan waar verschillende muizen liggen en gewoon proberen met je hand erop.
Tot nu toe vind ik de LOGITECH Dual Optical echt het beste voor mijn hand en het beste kwa muis. :)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Ik heb een Microsoft intely ding maar vind em neit heel erg fijn hijs iets te plat voor mijn hand logitech heeft zoveer ik weet iets hogere muizen maar het is precies hoe jou hand is er zou een muispas plank moten komen in een computerwinkel ;)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Logitech Muizen vooral vorige model die iets groter zijn.

Die paste precies in mijn hand en zij hebben nog optische muis.

Koop nooit draadloos maar wel optisch

Ik heb nu spijt dat ik een optical muis zonder draad.
Waarom? Omdat het gewoon niet echt fijn is

Lucky Goldstar

Verwijderd

razor boomslang i guess :)

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Op zondag 24 februari 2002 01:41 schreef DJkim het volgende:
Logitech Muizen vooral vorige model die iets groter zijn.

Die paste precies in mijn hand en zij hebben nog optische muis.

Koop nooit draadloos maar wel optisch

Ik heb nu spijt dat ik een optical muis zonder draad.
Waarom? Omdat het gewoon niet echt fijn is
Sorry hoor, is het echt zo moeilijk om een hele zin zonder van die domme fouten te typen ? |:(

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/netherlands/mmedia/boxshots74/intellimouseexplorer_2.gif deze heb ik al bijna 3 jaar :) perfecte muis

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 04:11 schreef Wisp_ het volgende:
[afbeelding] deze heb ik al bijna 3 jaar :) perfecte muis
3 jaar? Bestaat ie al zo lang?

Ik heb em ook en is erg fijn... alleen niet voor links.
Vanwegen mijn RSI heb ik nu dus een standaard Logitech wheelmouse. Die zijn het allerfijnst (naar mijn ervaring dus).

Koop al mijn ads!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Kan me inderdaad wel vinden in de intelli mouse explorer.. heb zelf nog de 2.0 ... weet niet wat er aan de 3.0 is veranderd

Heb zelf ook grote handen en ben tot nu toe geen fijnere tegen gekomen :)

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:46
Ik heb de IME 1.0 .. ook al een jaar of 2, 3..
Ben er nog steeds erg tevreden over. Lekker hoog en groot, ligt goed in de hand dus. En optisch roeleert echt.. lekker nauwkeurig en nooit meer dat geplak en vuil wat je met een balmuis hebt :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:35

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb een Qware / Typhoon muis, lijkt op de intellimouse [d8 ik] die is geweldig voor links en rechts, en lekker bol, dus ligt mij lekker in de hand.
maar ik denk dat het gewoon proberen is...

Verwijderd

Microsoft IntellyMouse Explorer ;) !!! Is best wel groot, niet draardloos want dat zuigt, en optisch (dat laatste boeit ook niet zo). Ik heb 'm zelf gehad maar een week voordat mijn ganarantie verviel wassie kapot (waarom heeft iedereen dat ? net precies die week..).

nu heb ik van die kutlijers van een MyCom een Logitech MouseMan Wheel topical gehad! Die moet je nooit nemen! Soms doe ik niets en dan trilt die muis heel erg, blijkt de grond vies te zijn ofzo (heeel erg gevoelige shitmuis vind ik!).Vooral klote voor photoshop.

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 24 februari 2002 05:04 schreef -ScuL- het volgende:
Ik heb de IME 1.0 .. ook al een jaar of 2, 3..
Ben er nog steeds erg tevreden over. Lekker hoog en groot, ligt goed in de hand dus. En optisch roeleert echt.. lekker nauwkeurig en nooit meer dat geplak en vuil wat je met een balmuis hebt :)
Same here...

Love die 1.0

1 probleempje mee gehad voor zover het een probleem genoemd mag worden: de led die voor de sier het kontje van de muis oplicht, had een slecht kontaktje... muisje open, soldeerbout erbij, muisje dicht en klaaaaaaar

Maar verder totaal GEEN problemen... nooit meer vieze wieltjes (ik moest met balmuizen vanaf een half jaar na aanschaf zeker elke 2 weken de wieltjes schoonmaken wilde ik nog enigszins m'n cursor kunnen beïnvloeden :X)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Op zondag 24 februari 2002 04:07 schreef Rick2001 het volgende:

[..]

Sorry hoor, is het echt zo moeilijk om een hele zin zonder van die domme fouten te typen ? |:(
Sorry hoor! Ik had beetje slaap. Kijk even wanneer het gepost is.

Lucky Goldstar

Verwijderd

koop een MS intelii als je een grote lekker muis wilt. Ik hou het persoonlijk op logitech, lekker klein en goed in de hand ;)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 15:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Moeilijk te zeggen wat je een lekkere muis vind. Ik heb ze hier allemaal voorbij zien komen. MS IntelliMouse Explorer 1.0, diverse Logitech muizen en nog een tweetal noname's. Tegenwoordig heb ik een Logitech MouseMan Dual Optical, en in mijn opinie is die de beste ooit gemaakt.

Maar goed, mijn opinie is zeer waarschijnlijk de jouwe niet, dus ff langs een MediaMarkt, want daar liggen alle muizen mooi op een rijtje. Kun je ze even testen. Suc6! :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Laurent
  • Niet online
Ik had een tijdje terug ook al op zo'n topic dit antwoord gegeven ,maarja dan maar nog een keertje :).

Ik zelf geef de voorkeur aan de Logitech MouseMan Wheel (Dual) Optical (geen draadloos dus), deze muis ligt heerlijk in de hand en doet 't precies zoals ik 't wil. Het is een hele handige muis met alle extra's (dus duimknop, scrollwieltje e.d.). Ik heb de muis nu al een anderhalf jaar en hij doet het nu nog net als toen ik hem net kocht, een hele goede muis dus. Meer informatie over deze muis kan je btw vinden op de site van Logitech.
Pagina: 1