Toon posts:

RPG Lufia2 en Chrono Trigger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Need storyline, kan op internet alleen maar tips en items vinden maar nergens de complete storyline....

HELP :'(

thx

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Storyline as in Walkthrough?

ZO ja dan is hier die voor Chrono-Trigger: http://db.gamefaqs.com/console/snes/file/chrono_trigger_e.txt

Edit: En Lufia 2: http://db.gamefaqs.com/console/snes/file/lufia_2_b.txt

Beetje zoeken kan geen kwaad hoor.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Was ook aan het zoeken maar dan onder Storyline. stupid me.
Sorry.

I am stuck with Chrono Trigger!!! Help :'(
I am for the 1st time in the future [world gone and ruins]
at point LAB32 you must defead 4 robots and did that but then there is a car [cool design :P] AND I CAN'T GET IN THE CAR! [2 girls are in my team]

thx for the Walktrough.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Op zondag 24 februari 2002 00:43 schreef Dukat het volgende:
Was ook aan het zoeken maar dan onder Storyline. stupid me.
Sorry.

I am stuck with Chrono Trigger!!! Help :'(
I am for the 1st time in the future [world gone and ruins]
at point LAB32 you must defead 4 robots and did that but then there is a car [cool design :P] AND I CAN'T GET IN THE CAR! [2 girls are in my team]

thx for the Walktrough.
Eerst die car key halen uit zoon dome en dan terug gaan.
Dan kan je tegen zoon robot racen :P

Verwijderd

Topicstarter
Begrepen.

Next problem!!!!
THE RAT............. Ik heb dat beest gevangen en dan lullen ze over een toetsecombo voor secret pages
[ben nog aan het proberen].

iemand hier eerder problemen mee gehad.

thx

• The Will
Je moet niet meteen als je iets niet weet naar een walkthrough grijpen, of het meteen aan iemand anders vragen. Altijd eerst heel veel zelf proberen, en als je echt zin hebt om je pc uit het raam te gooien of erover heen te rijden met een auto een walkthrough opzoeken of hier vragen.

Ik zeg niet dat het niet mag, maar als je het wel doet dan heb je er veel minder plezier van.

There is no magic.

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 13:13 schreef The Will het volgende:
Je moet niet meteen als je iets niet weet naar een walkthrough grijpen, of het meteen aan iemand anders vragen. Altijd eerst heel veel zelf proberen, en als je echt zin hebt om je pc uit het raam te gooien of erover heen te rijden met een auto een walkthrough opzoeken of hier vragen.

Ik zeg niet dat het niet mag, maar als je het wel doet dan heb je er veel minder plezier van.
Je blijft veel meer in de spelwereld zitten als je doorzet dat is zeker zo.
Maar zoals je zegt in bijna elke RPG zit er wel een stuk dat ik denk 'de bedoeling is dat ik dit voor mijn ontspanning speel, terwijl ik nu al 5 uur woedend en gefrustreerd voor het scherm zit. Misschien even een walkthrough zoeken' :)

Verwijderd

Walktroughs opzoeken blijft een beetje lame.. Als een die-hard lufia gamer heb ik ook wel eens gehad dat ik vastzat, maar na een dagje kloten... Of gewoon door het ff opzij te leggen ben ik er altijd weer uitgekomen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de walktrough gevonden, maar dat betekent niet dat ik die meteen doorlees[op die manier lezen vind ik CHEATEN! :(]
Ik heb de walktrough nu 1x gebruikt in de Future voor HP en MP recovery point te vinden.

Dat geval me die auto ben ik nu 2 uur mee bezig, ik begrijp dat RPG games lang duren en dingen ZEKF moet oplossen en vinden maar 2 uur voor 1 auto vind ik ook best wel KLOTE.

thx

• The Will
Dat zei ik ook in mijn post. Als je echt helemaal frustie d'r van wordt, dan moet je gewoon ff kijken.

Anders heeft het juist een averechts effect, dat je zo genoeg hebt van dat gedoe dat je het een kut spel gaat vinden.

Maw, lees maar gebruik met mate ;)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Ben er uit gekomen zonder Walktrough.

thx all.
Pagina: 1