• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-03 20:33
Ik weet niet of dit uberhaubt mag, ik heb nog nooit een palm prog bij de meuktracker gezien, maar dit is zo een handig progje voor de Palm dat ik het toch de moeite waard vindt van het vermelden....
Op dit adres kun je meer info krijgen over een Reisplanner voor Palm, ook hier hier kun je een review vinden over het programma. Ik gebruik het nu twee dagen en ik ben dik tevreden...

• Aristos
Shit, kan iemand dit naar Gadget Talk verplaatsen, sorry

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Sure :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Heb je misschien een linkje voor me waar ie te downloaden is?! >:) Wil het eerst wel 's zien voor ik € 10,95 ga dokken! :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nee, maar een Officiële Waarschuwing heb ik wel voor je. Lees de FAQ... en dan met name het gedeelte over warez/cracks.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

mwah, dat weet ik wel :) Maar daarvoor heb je toch e-mailadressen?! Er wordt hier totaal niets illegaals aangeboden zo! (ik zou nie durven.... :P)

• Aristos
Jotto: Op dit adres kun je een zeer goede en duidelijke review vinden over de Reisplanner voor Palm.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Volgens mij heb je er geen zak aan met die vertragingen.

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 18:20
Ik heb hem gekockt voor de tijdelijke actieprijs van 10,95 Euro ipve 12.95 Euro. Werkt prima. Wat betreft vertragingen tja die heb je ook in de normale treinboekjes en op de perrons ;)

Voor wijziginen in het rooster komen er updates als er genoeg vraag naar het programma is.

AULXJMHR

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:11

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik heb m zelf al lange tijd en al erg veel lol aan gehad voor als er eens een trein uitviel om dan een alternatieve route uit te stippelen. Echt een topproduct en FLAME intended: FUCK alle mensen die dit programma illegaal gaan kopieren. Je bent dan echt een schrale zak want die 25 piek is eigenlijk niets voor zo'n handig appje. Ik raad het ding aan voor iedere frequente treinganger die naar verschillende bestemmingen moet.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:23
Het zou helemaal leuk zijn als het neit alleen voor PalmOS uitkwam maar ook voor de Pocket PC's, maar helaas waren ze dat nog neti van plan :(

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:11

Q

Au Contraire Mon Capitan!

[vooroordeel mode]
Pocket PC's zijn voor mensen met teveel geld == dus ook autorijders en zijn dus meestal niet de treiners. [/vooroordeelmode]

Verwijderd

Dat vind ik echt onzin ....ik heb een ipaq en ik wil ook reisplannen @!!!!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 14:56 schreef Jotti het volgende:
Nee, maar een Officiële Waarschuwing heb ik wel voor je. Lees de FAQ... en dan met name het gedeelte over warez/cracks.
Ik wil niks zeggen hoor, maar het proggie is ook te koop op de officiele http://www.9292ov.nl/ Dus illegaal? Dacht het niet! Waarschuwing lijkt me dus niet echt nodig. Maargoed wie ben ik? :)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:12
Heb je misschien een linkje voor me waar ie te downloaden is?!
Op woensdag 24 april 2002 14:35 schreef Niek het volgende:

[..]

Ik wil niks zeggen hoor, maar het proggie is ook te koop op de officiele http://www.9292ov.nl/ Dus illegaal? Dacht het niet! Waarschuwing lijkt me dus niet echt nodig. Maargoed wie ben ik? :)
denk dat de waarschuwing voor iemand anders was

Tijd van werken, tijd van rusten

Pagina: 1