Toon posts:

TMF dagtop-5 voor de tigste keer

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/42053

Kick die lui er aub gewoon van af. Ik moet er echt van kotsen. :r
Ze blijven toch wel doorgaan.

nog een

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/39114

Verwijderd

Ik kots er ook op.

En de oorzaak is www.fokzine.net<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als TMF niet wil meewerken
Gepost door Ted - maandag 4 september 2000 @ 12:07 - Bron: GOT
scarefreak had ons via de newssubmit het volgende te melden: Pakken we het gewoon anders aan. Volgens TMF werden de vandaag aangevraagde nummers niet gedraaid omdat ze "niet reccent" waren. Bovendien hadden ze geen clips van de nummers (geloof jij het?). En verder gaven ze als argument dat een echte TMF fan niet dat soort nummers aan zouden vragen.
Maar goed, dan gaan we ze toch lekker fokken met een meer verantwoorde vorm van terreur!!!

Hierbij stel ik het plan Britney-Spears-Top 5 op:

aanstaande vrijdag 8 september gaan we massaal stemmen op het meest irritante meisje van de TMF-beeldbuis: Britney Spears. Met deze aktie maken we nog wel kans om het plannetje te laten slagen.
Stuur dit bericht maar door aan zo veel mogelijk mensen. Vertel ook van de vorige actie en dat deze volledig werd genegeerd door TMF.

Dit betekend WRAAK

1. Britney Spears - Lucky
2. Britney Spears - Sometimes
3. Britney Spears - Oops I did it agian
4. Britney Spears - Born to make you happy
5. Britney Spears - You drive me Crazy

En stuur dit bericht als je kunt ook door via ICQ!!!!!!!!!!!!!!!!!
en al dat soort dingen!!!!!!!!!![/quote]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Het lukt ze toch niet. En ze zijn te dom om dat te begrijpen.. laat ze maar begaan. Na deze keer hebben ze het vast wel door.

Gewoon die shit centreren in één topic dat we dan met z'n allen kunnen negeren.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

*zucht* Fokzine :(
Dat is voor eeuwig verneukt daar, 99,9% is onzin, en de nieuwsberichten zijn vaak meer spam als wat anders of ze zijn al een week of nog langer oud. Of er heeft weer iemand een sterk 'nieuws'bericht uit zijn duim gezogen :(

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-02 17:05
Mijn mening is dat GoT bepaalde forums mag sluiten en die overheveld (v/f :)) naar Fokzine en hier meer een hard/software forum van maakt. Stuffis Generalis en Nieuws/sport kunnen net zo goed in Fokzine plaats vinden. Niet dat ik me er erg aan stoor, ik kijk er gewoon niet, maar dergelijke topics vervuilen wel GoT een beetje.
Is er al eerder het idee geweest om forums te sluiten/verplaatsen ivm aantrekking van TMF pubers? GoT mag van mij wel weer een beetje exclusief worden.

Verwijderd

Op woensdag 06 september 2000 19:25 schreef Exterminator het volgende:
*zucht* Fokzine :(
Dat is voor eeuwig verneukt daar, 99,9% is onzin, en de nieuwsberichten zijn vaak meer spam als wat anders of ze zijn al een week of nog langer oud. Of er heeft weer iemand een sterk 'nieuws'bericht uit zijn duim gezogen :(
pfff :D Sorry hoor..

ow, sorry dat ik dit topic omhoog haal, ik keek niet naar de datum.. Zakt vanzelf wel weer..

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 16:22 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

pfff :D Sorry hoor..

ow, sorry dat ik dit topic omhoog haal, ik keek niet naar de datum.. Zakt vanzelf wel weer..
Sow, kijk hém ff topics omhoog liften :+

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Foei! :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.