With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
zit er een stroom aansluiting op dat stuurtje dan 
een normaal stuurtje zonder forcefeedback heb ik nog nooit met voeding ofzo gezien
en het stuurtje werkt ook zonder drivers in windows meestal
met de gewoon drivers van windows
een normaal stuurtje zonder forcefeedback heb ik nog nooit met voeding ofzo gezien
en het stuurtje werkt ook zonder drivers in windows meestal
met de gewoon drivers van windows
Ja, er zit een stroom aansluiting op. Het is ook een stuurtje met force feedback:
Volledige naam op de doos is:
F1 Micro
Powerful on-wheel vibration feedback.
Volledige naam op de doos is:
F1 Micro
Powerful on-wheel vibration feedback.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Helemaal niemand 
Kan iemand me wel zeggen of het mogelijk is om een verloopstekker een joystickpoort aansluiting te laten verlopen naar USB?
Kan iemand me wel zeggen of het mogelijk is om een verloopstekker een joystickpoort aansluiting te laten verlopen naar USB?
Mijn broertje heeft zo'n ding.
Het is geen force feedback hoor, er zit alleen zo'n trilmotortje in die harder trilt naarmate je meer gas geeft etc...
Voeding zit er toch gewoon bij of niet dan?
Het is geen force feedback hoor, er zit alleen zo'n trilmotortje in die harder trilt naarmate je meer gas geeft etc...
Nope, anders zou ik deze vraag niet stellen. Kun je even kijken wat voor een voeding het is? (aantal voltjes en polariteit???)Op dinsdag 26 februari 2002 15:30 schreef Red Baron het volgende:
Mijn broertje heeft zo'n ding.
Pagina: 1