Site waar je ze je opbellen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik had net een klasgenoot van mij aan de telefoon en het gesprek liep een beetje uit de hand, en nu word ik telkens lastig gevallen.

Ik word gebeld neem de hoorn op en vervolgens hoor ik niks meer... dit is nu al de 10de keer ofzo.

Ik weet bijna wel zeker dat ie via 1 of andere site mn telefoonnummer invoerd waardoor ik automatisch opgebeld word.
Weet iemand nog zo'n site waar ik dat kan doen om hem ook terug te pakken?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

LAME van hem dat hij het doet

LAME van jou als je het gaat doen

bij aanhoudend gedram gewoon de PTT inschakelen....

Mocht hij inderdaad bellen via een website oid, dan wordt het lastiger... maar da's iets om dan naar te kijken

Verwijderd

Het tel nummer is 0800-0404, tel nummer van KPN wel te verstaan. KPN kan dan uitzoeken wie dit doet, en het bedrijf aanspreken. Dit lijkt mij de beste oplossing :)
bij aanhoudend gedram gewoon de PTT inschakelen....
PTT doet toch alleen de post :?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 23 februari 2002 23:33 schreef Garfield het volgende:
Het tel nummer is 0800-0404, tel nummer van KPN wel te verstaan. KPN kan dan uitzoeken wie dit doet, en het bedrijf aanspreken.
[..]

PTT doet toch alleen de post :?
achja... kpn uiteraard |:(

Maar je weet toch waar PTT voor staat? Post Telegraaf Telefoon (of de laatste 2 omgedraaid)

Vroeger was het dus de PTT die zowel voor de post als voor de telefoon zorgde...

En nu nog steeds alleen heet het dus KPN (toch :?)

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 23:36 schreef wfvn het volgende:

[..]

achja... kpn uiteraard |:(

Maar je weet toch waar PTT voor staat? Post Telegraaf Telefoon (of de laatste 2 omgedraaid)

Vroeger was het dus de PTT die zowel voor de post als voor de telefoon zorgde...

En nu nog steeds alleen heet het dus KPN (toch :?)
Denk dat je verhaal aardig klopt, waarschijnlijk is de PTT opgesplitst in een deel post [PTT] en de nieuwe tak KPN houdt zich bezig met telecom.

Ofzo iets :P :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dit is vervelend, maar om em nu zo terug te gaan pakken, is net zo lame. Dit werken wij bij GoT niet in de hand dus dit gaat dicht. Verzin een 'more gentle approach' ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.