Nieuwe Laptop kopen

Pagina: 1
Acties:

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 15:44

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Topicstarter
Ik wil een nieuwe Laptop kopen een Dell Inspiron 8100 met alles er op en eraan. Alleen nu vraag ik mij af waar die het goedkoopst is. Als ik hem op www.dell.nl zelf samen stel kom ik op een prijs van 2381,-- Euro (excl BTW)

Is er iemand die een zaak weet waar ik hem ook kan samen stellen maar dan voor een lagere prijs ??

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:48
Dell kan je alleen via www.dell.nl (of com of weet ik wat allemaal) bestellen.

Flickr | Lego collectie

• knutsel smurf

knutsel smurf

Topicstarter
Ik dacht dat je ook bij sommige zaken die dealer zijn ofzow ook die dingen kon bestellen, maar dat kan dus niet meer ?

Ik las dat Cereal (was HeLpDeSk) ook een Dell heeft waar heeft hij hem gekocht weet iemand dat ? en voor welke prijs ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Moet het perse een dell zijn, of sta je ook open voor andere merken?

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Je kunt ook een Dell bij base2be kopen.

|Specs|

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 23:52 schreef Korn21 het volgende:
Je kunt ook een Dell bij base2be kopen.
Let welk op dat ze bij Base2be laptops verkopen die Dell niet meer nodig had. Dit zijn in de meeste gevallen laptops waarvan de gebruiker van de binnen-zoveel-dagen-geld-terug regeling gebruik heeft gemaakt. Deze laptops zijn dus al kant en klaar samengesteld en hoeven niet altijd perfect te werken.
Ik zou persoonlijk gewoon voor een aankoop via de website van Dell gaan. Bij Base2be krijg je ook maar 1 jaar garantie en dat lijkt me voor een laptop met dure reparaties wat magertjes.

• knutsel smurf

knutsel smurf

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 23:48 schreef Terw_Dan het volgende:
Moet het perse een dell zijn, of sta je ook open voor andere merken?
Ja het moet een Dell zijn ik heb hele goede verhalen over Dell gehoord vooral de service.
Compaq is ook erg goed maar die kan je niet zelf samen stellen dus dat valt ook uit

• daansan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:31
Ik heb ook een Dell Inspiron 8100 besteld.

Na twee weken nog niks gehoord te hebben ben ik maar eens gaan bellen. Het bleek dat de order gecancelled was omdat de door mij bestelde 60 gb schijf vanwege problemen niet meer verkocht werd.

FIJN! --> geld was al afgeschreven enzo....
Nu dan maar een 48 gb schijf erin....ik wacht nu op orderbevestiging en hoop op een snelle levering.

Is wel een leuk speelgoedje --> i8100.

I love it when a plan comes together!

Pagina: 1