Verwijderd
Uhm, niet helemaal, tenzij dit de site van meneer Das himself is.Op zaterdag 23 februari 2002 23:02 schreef Los het volgende:
typisch gevalletje van sitecheck
Verder vind ik het een beetje een nutteloos topic, mocht je op zoek zijn naar vette sites dan zou je hier eens een kijkje kunnen nemen.
Inderdaad... denk trouwens als die site wel van de_das zelf is dat er een heel ander probleem is... (Bluestorm is zeer allergisch voor de desbetreffende website en zeker voor de persoon er achter...)Op zaterdag 23 februari 2002 23:07 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Uhm, niet helemaal, tenzij dit de site van meneer Das himself is.
Alle websites (op een paar na) zijn gewoon kicken... het zijn immers websites en die zijn per definitie gewoon leuk
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
Op zaterdag 23 februari 2002 23:09 schreef Bluestorm het volgende:
[..]
Alle websites (op een paar na) zijn gewoon kicken... het zijn immers websites en die zijn per definitie gewoon leuk
Ook doxa sites... die zorgen immers weer voor vermaak -> leuk -> ook kicken dus 
* Bluestorm vindt zoiezo de uitdrukking 'kicken' een beetje vreemd/vaag
* Bluestorm vindt zoiezo de uitdrukking 'kicken' een beetje vreemd/vaag
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
Ik weet wel dat dit adres al ontiechelijk vaak langsgekomen is. Door een gast die meedere accounts had. hahahhhhaaa ofzo en 11o11Op zaterdag 23 februari 2002 23:02 schreef de_das het volgende:
http://www.ll0ll.com
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()