12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
tsja het is geen asus bord maar een abit dus ik denk dat die mod zoiezo anders is...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
heb ff geedit
maar dan nog hangt het er toch vanaf wat het bord kan leveren?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
ja...dat is waar...
Verwijderd
Hallo goed om te horen dat je al hoger komt met je OC.Op zaterdag 23 februari 2002 22:53 schreef CIOMrCrazy het volgende:
Ok, bord omgeruilt, was harstikke dood, maar ok, heb nu nieuw bord en echt..hij is om te
![]()
![]()
hehehe
morgen ff 1x60gb IBM 60gxp erbij halen en in raid zetten2x60GB
![]()
+ nog 1x256 mb infineon
lekker snel en rete stabiel (dual pIII 800 @ 990ghz @ 1.9v) (VCore kan niet hoger)
maar zoals ik zeg, VCore kan niet hoger.
kan hier evt. de zelfde trick gedaan worden als met CUSL2 ? dus 2 draadjes toeveogen dat hij standaard op 2volt staat? Of wat anders?
edit:
de draadjes prop je in gaatjes van je socketVID + VSS gaatjes
Als je nog hoger wil moet je eens lezen bij overclockers.com CPU data base en dan bij jou proc. Daar is een gozer die een pin weg knipt om nog hoger te komen ik meen dat hij anders niet op 133 kon komen. Misschien wat extreem ,maar wie weet toch wat voor je om te weten.
Groeten Tom
zeker blij ermeeOp zaterdag 23 februari 2002 23:41 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Hallo goed om te horen dat je al hoger komt met je OC.
Als je nog hoger wil moet je eens lezen bij overclockers.com CPU data base en dan bij jou proc. Daar is een gozer die een pin weg knipt om nog hoger te komen ik meen dat hij anders niet op 133 kon komen. Misschien wat extreem ,maar wie weet toch wat voor je om te weten.
Groeten Tom
ik ga meteen die site ff doorlezen, thnx
[edit]
als ik het goed lees ( http://www.overclockers.com/tips630/ ) geldt dit gewoon voor je CPU + Socket, maw: doet het er niet toe WELK moederbord je hebt!?
Ik kan het fout hebben...maar ik gok dit wel!
Pagina: 1