Toon posts:

2 monitoren en 1 tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik zou willen is een manier om twee monitoren aan te kunnen sturen en af en toe een film kan kijken op TV (via de comp.

Nu heb ik al een Millennium G450 PCI op het oog (dual head).

Wat het plaatje nou helemaal compleet zou kunnen maken is een Radeon/nVidia 3D (AGP) kaart met TV-out.

Is iets dergelijks te realiseren of praat ik nou wartaal :?

Gaarne info over dergelijke opstellingen

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Maar je kan toch al met die Matrox dualhead zowel een tweede monitor of een TV eraan hangen?
Of wil je en een tweede monitor en een TV eraan?
In dat geval kan je er net zo goed een S3 kaartje bijprikken en dan heb je 3 monitoren (of 2 monitoren + 1 TV).
Vanaf win98 worden dat soort opstellingen zonder problemen ondersteund. Alleen specifieke software wil nog wel eens lastig doen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

De ATi Radeon 8500 heeft dualhead (2x monitor) en een tv-uit aansluiting

(een vriend van mij heeft dat, echt vet!)

Verwijderd

Topicstarter
Radeon 8500
CRT monitor + CRT monitor + TV

15-pin VGA connector + 24-pin DVI-I connector (with DVI-I-to-VGA adapter) + S-video or composite

This configuration CRT monitor limitations of 800x600 @ 60Hz same screen contents. The TV will be a clone screen from either primary or secondary monitor.
Dit is dus niet wat ik wil.
Ik wil:

Photoshoppen/programeren op mijn werkplek mbv dual head, met verschillende refresh-rates.
(Matrox dual head PCI).
Tegelijkertijd kan vriendin een dvd-tje bekijken op een tv.
(TV-out van 3D kaart AGP).
Af en toe een go(e)d spel spelen.
(3D kaart AGP).

Kun je een PCI matrox en een 3d kaart intern linken om dit voorelkaar te krijgen ???

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07-2025
idd dit wil ik ook :) wij gaan verhuizen en dan heb ik ook twee computers en mooi tv kijken op computer

(--=) Peace For Everybody (=--)