[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 21:06 ]
Verwijderd
Zorg gewoon voor een goeie flow en lekker frisse lucht vinden je GPU en je CPU altijd wel lekker, dus gewoon 2 fans, of 1 grote
. Maar als ik moest kiezen zou ik voor de CPU gaan.
ik neem aan dat je het hier over een 80 mm fan hebt.......kzou hem in de voorkant inbouwen zodat er een airflow ontstaat.........liefst dan ook nog een fan achterin.....omdat anders je voeding de enige outtake isOp zaterdag 23 februari 2002 22:24 schreef JanMaster het volgende:
Ik heb laatst een fan uit een voeding gesloopt en nou vroeg ik me af waar ik die het best kon plaatsen. Dicht bij m'n CPU of de grafische kaart [geforce 2 MX overclockt]. De CPU is een P4 1.8 @ 2.0 en de fan komt uit een 115/230 voeding van een 486.
houdt er trouwens ook rekening mee dat fans uit ouwe voedingen best een straaljagergeluid kunnen produceren
Ik heb trouwens ook nog een fan uit voeding gehaald van me vorige computer. Ik moet 'm nog ergens in de kast plaatsen, maar waar ben ik zelf ook nog niet uit, want het kabeltje is zo kort.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
gemakkelijk te verlengen met IDE-kabel.....Op zondag 24 februari 2002 01:04 schreef Mystic_Jack het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een fan uit voeding gehaald van me vorige computer. Ik moet 'm nog ergens in de kast plaatsen, maar waar ben ik zelf ook nog niet uit, want het kabeltje is zo kort.
gewoon ff IDE-kabel (ATA33 of 66) kopen (kost 1,50 euro ofzo) en 2 aders eraf halen.......hiermee verleng je dan gemakkelijk de kabel van de fan
Verwijderd
ik heb ook nog zoon fan in mijn kast liggen en maakt helemaal niks geen lawaai omdat ik er naaimachiene olie in heb gedaan en dan dat dopje er weer op gedaan heb en niks geen lawaai meer
Verwijderd
ja ik ga me voedingsfan door een papst vervangen en ik ga de huidige fan mooi gebruiken voor een soort slotkoeling
Pagina: 1