Toon posts:

Probleem met ms intelli mosue explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatste een ms intellimouse explorer gekocht, je weet wel, zo'n optische.
Maar mijn cursor blijf soms haken, soms lijkt hij zelf de tegenover gestelden kant op te bewegen dan ik de muis op beweeg. Ik heb het op verschillende ondergronden geprobeerd: Hout (tafel), plastic muismat, stoffen muismat.

Deze dingen heb ik al geporobeerd om het op te lossen:
- hd formateren en windows 98SE er opnieuw opgooien.
- muis ruilen voor een nieuwe
- USB naar PS/2 converter gebruiken
- Kabel in andere usb port doen
- autoexec, win.ini, system.ini, config.sys disablen in msconfig
- nieuwste drivers downloaden.

Dit werkt allemaal niet, wat werkt wel?

Mijn systeem is:
P3 800 coppermine 100 fsb
abit vt6x4
128 sdram
sound blaster live
Maxtor 7200 20.3 gb harddisk
Geforce sdr

Thanks!!!!!!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:36

RvV

Heb ik ook... Dat haperen en vastlopen ging over toen ik van USB naar ps/2 ging. En dat tie de verkeerde kant op gaat als je te snel beweeg heb ik nu nog :( kutmuis dus :(

Y'24

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb zelf de IntelliMouse Optical op mijn PS2 zitten en helemaal geen probelemen mee eigenlijk.

Misschien muis kaput? Misschien kan je hem omruilen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Heb is al gedaan, ik dacht ook dat ie kapot was maar ik heb een nieuwe gekregen en nog steeds het zelfde probleem! Ik baal er echt van!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
Ik denk dat het toch aan de ondergrond moet liggen, of anders aan een slecht functionerende muis. Probeer meer ondergronden en als dat niets op lost laat hem in de winkel testen. (Of test het zelf op een andere PC.) Als ie het daar ook niet doet ligt het dus aan de muis, anders aan je PC. Dan zou je nog eens een kale installatie met alleen Windows en de drivers kunnen proberen.
Als het dan nog niet werkt kun je nog hardware gaan disabelen. Alles wat je niet nodig hebt zet je gewoon 1 voor 1 uit. Begin maar met je SB Live.
Als je het dan nog niet hebt kunnen vinden testen in Safe Mode. Als ie dan wel stabiel werkt weet je dus dat ie ergens een conflict heeft met een andere driver of DLL. Je kan trouwens ook met Safe Mode beginnen.

En als je nu het probleem nog niet hebt kunnen vinden ben je gewoon de lul denk ik >:) .

Succes.

Verwijderd

Hier ook geen enkel probleem met de muis op een grenen tafel.
Zal idd wel aan een driver liggen..
Pagina: 1