Toon posts:

wanadoo hometime (halve disconnect :S )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nou al twee keer ditzelfde probleem gehad:
ik kan op een moment helemaal niks meer met internet, geen pagina bezoeken, nix.
als ik bij IPconfig (in dos jah) ga kijke is mijn ip 0.0.0.0 geworden net als subnetmask.
ik kan deze verbinding op geen enkele manier afsluiten.

als ik met XP afmeld, en opnieuw aanmeld, en dan probeer opnieuw in te bellen zegt hij dat de modem bezet is.. :( weet iemand wat er hier aan de hand is...

ik ben dan wel VOL aan het DL-en, nu heb ik het download limiet op 3kb/s gezet om ff uit te testen, maar daar zou het toch niet aan mogen liggen???

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Z'n soort probleem heb ik ook wel eens, maar gelijk als ik verbinding maak (dan wordt er in totaal maar 700 bytes verzonden en ontvangen). Dan moet ik windows opnieuw opstarten en kan ik weer normaal verbinding maken.

Verwijderd

ja heb ik ook wel eens

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 22:12 schreef Aerox.2000 het volgende:
Z'n soort probleem heb ik ook wel eens, maar gelijk als ik verbinding maak (dan wordt er in totaal maar 700 bytes verzonden en ontvangen). Dan moet ik windows opnieuw opstarten en kan ik weer normaal verbinding maken.
Dit komt bij mij ook wel voor.
Het lijkt erop dat je alleen ingebeld bent maar dat de servers enz. bij de ISP op dat moment stilstaan.
Na een paar keer opnieuw ingebeld te hebben gaat het meestal wel weer goed.
Ik hoef hiervoor Win98 niet opnieuw op te starten.
Opnieuw opstarten uiteraard wel eens geprobeerd maar heeft hetzelfde effect dus ligt het volgens mij gewoon aan de ISP op dat moment.

• deef-
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Voor mensen met windows 95-98 zou dit nog wel eens kunnen helpen:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q285189

Verwijderd

heb ik nog nooit gehad en werk al 6 maanden succesvol met wanadoo hometime...

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 20:27

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hetgene wat ik hieruit kan opmaken is dat de dhcp daaro nie goed werkt,heb ik hier thuis ook gehad,alles 0.0.0.0,terwijl dhcp aanstond (dacht ik.
maar wat bleek het geval,na install van active dir op me win2k server,moest ik me dhcp nog eens autoriseren in AD. :) vandaar dat ik dit dus denk

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Pagina: 1