Toon posts:

2 dikke glasvezelkabels net langs mijn huis af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
What's in it for me? Kan ik ff naar de lokale kabelmaatschappij bellen en vragen of ze er ff een T-stukje in zetten?

Iemand enig idee hoe ik van die kabeltjes kan profiteren (en neeee, ik ga ze niet stiekem doorknippen en hier naar binnen leggen ;)) ??

Verwijderd

Een T-stukje in een glasvezelkabel zetten?
Je kabelboer zal misschien wel toestemmen ... als jij dat T-stukje gaat uitvinden >:)

Verwijderd

Ik zou zo zeggen knip ze door en... >:)

Verwijderd

misschien dat je iets met spiegeltjes kan verzinnen?

Verwijderd

Topicstarter
Okok, dat T-stukje is natuurlijk maar onzin, maar is er geen manier dat die kabel ook wat voordeeltjes voor mij opleverd (behalve een omgeploegde berm....). Ik woon hier echt in the middle of nowhere en ik was eigenlijk aan het hopen op een beetje fatsoenlijke internet aansluiting, maar dat is dus niet mogelijk...?

Verwijderd

ik heb precies het zelfde probleem

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Bij mij op werk = :-) XDSL voor mezelf, ik en niemand anders!!! (52Mbit)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
hmm je woont zeker in Nieuwe Tonge ??

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Bij mij op werk = :-) XDSL voor mezelf, ik en niemand anders!!! (52Mbit)[/quote]hier op de campus lekker 100mbit :)

Verwijderd

Me woont in the middle of a town in the middle of no where. En bij ons worden allemaal buisen aan gelegt. En nu hoor ik van verschillende kanten dat het om iets gaat voor sneller i-net.

Maar ja ze leggen die dingen en over een jaar of 10 kijken ze weer eens naar. Is niet de eerste keer. Er heeft bij ons ook >10 jaar een viadukt gestaan en die is pas een jaar geleden ofzo verbouwd zodat er nu pas een weg overligt.:(

Erikje do you know more about those cables??

Verwijderd

Xaran: Zijn het holle buizen?

Zoja dan is het de nieuwe riolering. Ze hebben de dikte van een tuinslang. Is nieuw systeem ofzow. Persen ze de str*nt onder hoge druk door.

Hmm je zal maar lek hebben :) Spuit er een paar meter...

Never mind :P

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
gloeiende k*nk@r t*r#ng ti*f!s k&t php forum, net een reply getiept.. HOP weg reply..

affijn 2e keer,

Xaran die buizen zijn LEEG, ze worden ingegraven door een belgisch bedrijf en verhuurd aan de ptt en kabelmaatschappij.
Later blazen ze de kabels erin.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
hier op de campus lekker 100mbit :

Jij lijntje delen, ikke voor mezelf!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 09:20 schreef Ballebek het volgende:
hier op de campus lekker 100mbit :

Jij lijntje delen, ikke voor mezelf![/quote]Hij is toch stoer he.... :(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:04
ja :):):)

Verwijderd

bij mij zijn ze ook kabels aan het leggen weet iemand missien waarvoor ze zijn??
er liggen er in totaal 13 met een diameter van rond de 5 centimeter. de diepte is z'n 60 cm en ze hebben de kleuren blauw, orange en zwart. iemand een ideetje :)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Een nieuwe telefoonlijn voor xDSL misschien (telefoonlijnen hebben nog wel eens de neiging van die vrolijke kleurtjes te ontwikkelen)???
Pagina: 1