Toon posts:

Zou jij rijk willen zijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel maar:
je zou niks kunnen, bijvoorbeeld je moet iets knutselen, maar waarom zou je het zelf doen? je kan het net zo goed laten doen.
ik zou het veel liever zelf doen.
in diepere tijden zit je er zelf mee, want dan kun je niks.
ik zou wel een bovengemiddeld salarisje willen hebben (ben 16) maar niet dat ik alles kan laten doen.
ik geef zelf toe, als ik het geld had, zou ik ook veel laten doen.
of bij auto rijden, je laat je rijden, omdat een chauffeur "toch niet zoveel scheeld".
mij lijkt daar dus niks aan, hoe kijken jullie tegen rijk zijn aan?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik denk altijd: "Was ik maar rijk en niet zo knap" 8-)

maar serieus: ik ben het volledig met je eens. Rijk zijn is handig... maar met geld kom je echt niet overal.

Zelf dingen kunnen doen is voor mij veel meer waard.

Bovendien:

Dingen laten doen kost vaak meer dan dingen zelf doen (als je het zelf kan)
Monteurs e.d. worden betaald maar ook het bedrijf: de baas, het kantoor, belasting etc.
Terwijl als je het zelf doet, kost het je eigen uurloon.. met een beetje mazzel is dat aanzienlijk goedkoper.

En wat je al noemde: je kan niet altijd alles laten doen... Probeer maar eens op zondagmiddag een diepvriesmonteur langs te laten komen ;(

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Dan laat je je toch niet rijden en Doe je het toch gewoon zelf?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 20:54 schreef pierkwam het volgende:
Dan laat je je toch niet rijden en Doe je het toch gewoon zelf?
maar zeg nou zelf, als je veel geld had, en een laptop, liet jij jezelf toch rijden en ging je achterin toch lekker GoTten ofzo? (ik tenminste)

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-01 16:42

-Stef-

Slainthe!

Waarom zou je alles laten doen? Geld hebben wil niet zeggen dat je niets meer zelf doet hoor.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• SkoolieDie
  • Niet online
Lekker knutselen in mijn villa lijkt me wel wat. :9

Denk dat knutselen in je zit of niet, en dat geld er weinig mee te maken heeft. Liever heel veel geld voor het beste gereedschap om aan de nieuwste spullen te prutsen.

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 20:57 schreef Devils Child het volgende:

[..]

maar zeg nou zelf, als je veel geld had, en een laptop, liet jij jezelf toch rijden en ging je achterin toch lekker GoTten ofzo? (ik tenminste)
Spreek je jezelf nu niet een klein beetje tegen ? Je zegt net zelf dat 'je het liever zelf doet', dus zou je zelf rijden. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 22:10 schreef Courage het volgende:

[..]

Spreek je jezelf nu niet een klein beetje tegen ? Je zegt net zelf dat 'je het liever zelf doet', dus zou je zelf rijden. >:)
nee, ik zeg nu: ik wil zelf rijden.
maar ik zeg ook: als i kveel geld had zou ik overwegen gereden te worden, klinkt gek, maar t is wel zo.

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 22:25 schreef Devils Child het volgende:

[..]

nee, ik zeg nu: ik wil zelf rijden.
maar ik zeg ook: als i kveel geld had zou ik overwegen gereden te worden, klinkt gek, maar t is wel zo.
Klinkt helemaal niet gek, maar in je vorige post zeg je echt wat anders. Maar om even op je vraag te antwoorden : ja ik zou rijk willen zijn ja, maar ik zou maar weinig dingen die ik nu zelf doe, dan laten doen. Als je alles laat doen, hou je zelf geen leven meer over.

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Trouwens om maar weer een cliche uit de kast te halen, wat is rijk? Op dit moment (ik ben 30) gaat alles zoals ik het wil. Ik heb een vaste baan, een lieve vriendin, geen ruzie met iemand, een fjne familie en kan doen en laten wat ik wil. Da's voor mij rijk maar dat bedoel je natuurlijk niet. Ik hoef niet zozeer veel meer te verdien dan wat ik nou doe. Ik hou geld over nadat ik alles uitgegeven heb wat ik wilde uitgeven. Da's voor mij het omslagpunt tenzij je natuurlijk in de toekomst meer moet gaan uitgeven (een verwacht kind, een nieuw huis op het oog). Dan wil je natuurlijk flink sparen. Alleen maar geld maakt echt niet gelukkig. Da's zo waar als een koe.

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 22:01

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Idd wat is rijkdom. Zelf voel ik mij geestelijk rijk.
Dat zou ik best willen delen maar dan zal ik minder moeten werken om daar tijd voor vrij te maken. Het liefst helemaal niet meer werken, maar ja dat is een vroome wens.

Voor een ander kan het zijn het materiaal voor zijn of haar hobby. Als dat geregeld zou zijn was dat waarschijnlijk al genoeg.

Het beste is dat te zien bij de tv programma's als De Suprise Show en Hart In Nederland.
De mensen met die hele kleine wensen zijn dol gelukkig.

Als iedereen € 10.000.000 had wie zou er dan nog werken?
Waar kan je dan je eten halen? Enz enz.

Geniet en wees rijk met mate. ;)

edit:

Bedrag was ff iets ;) te laag. Bedankt voor de opm.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op zondag 24 februari 2002 00:02 schreef KroontjesPen het volgende:
Idd wat is rijkdom. Zelf voel ik mij geestelijk rijk.
Dat zou ik best willen delen maar dan zal ik minder moeten werken om daar tijd voor vrij te maken. Het liefst helemaal niet meer werken, maar ja dat is een vroome wens.

Voor een ander kan het zijn het materiaal voor zijn of haar hobby. Als dat geregeld zou zijn was dat waarschijnlijk al genoeg.

Het beste is dat te zien bij de tv programma's als De Suprise Show en Hart In Nederland.
De mensen met die hele kleine wensen zijn dol gelukkig.

Als iedereen € 10.000 had wie zou er dan nog werken?
Waar kan je dan je eten halen? Enz enz.

Geniet en wees rijk met mate. ;)
Ehh, 10.000 euro? Zal wel een foutje zijn. Wel heb je gelijk in vrije tijd en salaris. Ik heb dat ook meegemaakt. Op een bepaald punt ben je blijer met een extra vrije dag dan met extra euro's op je rekening. Geld blijkt dan overduidelijk niet alles te zijn.

• KroontjesPen
  • Laatst online: 20-01 22:01

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Ja sorry, ik bedoel € 10.000.000. Ik schrik zelf van zulke bedragen. ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Nee, ik zou niet rijk willen zijn in de mate van geld (beetje vreemd hè? maar toch waar).

Theoretisch niet dan. Hebberig zijn we allemaal, ook ik, dus ik denk als iemand naar me een miljoen wil overmaken ik dat dan niet weiger. Het beste in het leven is dat je niet alles kan kopen wat je maar wilt, dan blijf je doelen voor ogen houden en blijf je streven.
Nu ben ik gelovig en heb daar mijn doel gevonden maar als ik niet gelovig zou zijn, en ik erg rijk zou zijn, denk ik dat ik me bedroeft zou voelen. Want wat bouw je op met rijkdom? vriendschappen? dacht het niet, want zullen je vrienden je vrienden blijven ook als je in 1 klap arm zal worden? Dat is vaak nog maar de vraag. En is je vrouw je getrouwd wegens je rijkdom, of wegens jou? ook zo fijn als haar motieven de verkeerde zijn.

Waarom het zo is dat als je niet alles kan kopen wat je maar wilt je meer gelukkig maakt dan op het moment dat je dat wel kan is puur wegens de reden omdat je jezelf dan teveel verwend. Kijk maar naar een kind wat alles krijgt wat ie maar wil, worden (bijna) altijd ietswat arrogante en egoïstische personen later (ik ken voorbeelden uit m'n omgeving hiervan). Dus als je zelf niet zomaar alles kan kopen is dat juist goed, je moet gewoon in je levensbehoeftes kunnen voorzien en natuurlijk wat extra zodat je geen geldzorgen hebt en zo nu en dan wat leuks kan gaan doen.

Dus al met al zou ik niet extreem rijk willen zijn, maar gewoon ruim genoeg geld willen hebben om van rond te komen, en dat laatste is voor ieder wat anders.

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 20:50 schreef Devils Child het volgende:
ik bedoel maar:
je zou niks kunnen, bijvoorbeeld je moet iets knutselen, maar waarom zou je het zelf doen? je kan het net zo goed laten doen.
ik zou het veel liever zelf doen.
in diepere tijden zit je er zelf mee, want dan kun je niks.
ik zou wel een bovengemiddeld salarisje willen hebben (ben 16) maar niet dat ik alles kan laten doen.
ik geef zelf toe, als ik het geld had, zou ik ook veel laten doen.
of bij auto rijden, je laat je rijden, omdat een chauffeur "toch niet zoveel scheeld".
mij lijkt daar dus niks aan, hoe kijken jullie tegen rijk zijn aan?
Je kunt ook goede leraar Nederlands nemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 09:06 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Je kunt ook goede leraar Nederlands nemen :)
waar zit de fout dan?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 24 februari 2002 11:30 schreef Devils Child het volgende:

[..]

waar zit de fout dan?
Na een punt een HOOFDLETTER.
Niet steeds op enter rammen?

:?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Appie-B
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

In Nederland is rijk zijn redelijk onafhankelijk van het inkomen; iedereen heeft normaal gesproken genoeg financiële middelen voor de primaire levensbehoeften.

De rest van het 'rijk zijn' is puur gevoelsmatig. Sommige mensen krijgen het rijke gevoel door het hebben van veel vrije tijd, een hobby, geloof, gelukkig getrouwd zijn, kinderen, gezondheid etc. Veel mensen denken ook rijk te zijn door het bezitten van veel geld. Echter, geld krijgt pas waarde als je het uitgeeft, dus veel geld is ook slechts een positief gevoel het potentieel te hebben om rijk te zijn.

Zelf interesseert het me weinig hoeveel geld ik op m'n rekening heb staan. Als ik vind dat ik teveel heb geef ik het weg aan iemand die het beter kan gebruiken, als ik te weinig heb, dan leef ik wat zuiniger. Dat is mijn manier van rijk zijn.

Een interessant en vernieuwend boek over het rijk zijn is: 'Over rijkdom en bezit' van Neale Donald Walsch.

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

Verwijderd

wie zegt dat je niks kan als je geld hebt ?
als je geld hebt kun je zelf bepalen wat je zelf doet en wat niet >:) ik zou wel rijk willen zijn hoor, dan zou nog steeds ZELF op GoT komen, ZELF mijn hardware kopen maar wel zorgen dat iemand anders me vervoert, me eten kookt enz >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 11:33 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Na een punt een HOOFDLETTER.
Niet steeds op enter rammen?

:?
dat noemt men "alinea's"

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 11:54 schreef effex het volgende:
dat iemand anders me vervoert, me eten kookt enz >:)
dat is dus het nadeel van rijk zijn. Als diegene niet meer kán koken/rijden, of er is niemand beschikbaar, dan zit jij ermee te kijken, dan kun je niks.

• Azrael
  • Laatst online: 11-11-2025
net alsof je je zo moet gedragen als je rijk bent...

Djeez, jij kijkt teveel tv en je hebt weinig mensenkennis...

Ik zou wel rijk willen zijn btw, al ben ik nu niet ontevreden. Het is toch al oneerlijk verdeeld in de wereld.

• Appie-B

Appie-B

The Ecologist

Op zondag 24 februari 2002 11:54 schreef effex het volgende:
wie zegt dat je niks kan als je geld hebt ?
.....
ik zou wel rijk willen zijn hoor, dan zou nog steeds ZELF op GoT komen, ZELF mijn hardware kopen maar wel zorgen dat iemand anders me vervoert, me eten kookt enz >:)
Dit bedoel ik ook. Geld krijgt dus pas waarde als je het uitgeeft (aan b.v. personeel zoals je zelf noemt). Het hebben van geld kan je een rijk gevoel geven, omdat je het potentieel hebt om je geld waarde te laten hebben.
Die rijkdom blijft dus echter gevoelsmatig. Even als dat vriendschap, gezondheid, e.d. je een rijk gevoel kunnen geven.
Kortom: Rijkdom in geld is niets anders dan rijkdom in niet-materiele zaken. Het is beiden gecreëerd door het gevoel en geen fysieke rijkdom.

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 24 februari 2002 11:54 schreef Devils Child het volgende:

[..]

dat noemt men "alinea's"
Bijna elke zin een alinea?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Appie-B

Appie-B

The Ecologist

Op zondag 24 februari 2002 11:30 schreef Devils Child het volgende:
waar zit de fout dan?
Tja, nu vraag je er zelf om... |:(
[...] omdat een chauffeur "toch niet zoveel scheeldt.

• QUILIX
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Als je heel erg rijk wordt, krijg je andere doelstellingen in je leven. Dus je zult je nooit vervelen.

Er zijn bijv. multi-miljardairs die voortdurend bezig zijn om de wereldgebeuren te beinvloeden, om zo bijv. voordelen uit te halen voor hun bedrijf. Sommige doen het voor wereldvrede of andersom. Maar hier hebben we dan ook over de zeer rijke en zeer machtige mensen.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Ik heb zelf een tijd gehad dat ik vrij veel geld te besteden had per maand.
Dan kocht ik dit en kocht ik dat, maar of ik er nou echt gelukkig van werd? Nee.
Een kadootje doet je ook niet veel meer, je hebt alles al.

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Natuurlijk zou ik rijk willen zijn. Hoezo, heb je een paar Mil. teveel. Ik geloof niet dat ik er veel gelukkiger mee zou zijn als nu, maar het zou ook niet schaden.

Zoals ze zeggen, "van geld wordt je een heel klein beetje gelukkig, alle beetjes helpen".

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
ach geld is makkelijk maar meer ook niet! je kan niet alles kopen met geld (liefde,gezondheid) om maar ff 2 dingen te noemen! als ik dat heb en veel geld vind ik het prima maar anders hou ik het wel bij het salarisje dat ik nu heb :)

Metal to the bone

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 20:57 schreef -Stef- het volgende:
Waarom zou je alles laten doen? Geld hebben wil niet zeggen dat je niets meer zelf doet hoor.
idd, ik zou mijn levens stijl denk ik weinig veranderen (alleen buitens huis gaan wonen zodat ik wat meer vrijheid heb) en gewoon veel weg zetten op een rekening (met of zonder beleg mogelijkheid).

Verwijderd

Ik zou wel rijk willen zijn, maar dan om een zeeeer groot gedeelte weg te geven...
Ik vind het onzin dat de een veel meer heeft dan de ander.

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
Op dinsdag 26 februari 2002 10:01 schreef Dryade het volgende:
Ik zou wel rijk willen zijn, maar dan om een zeeeer groot gedeelte weg te geven...
Ik vind het onzin dat de een veel meer heeft dan de ander.
ow boy we hebben hier een barmhartige samaritaan hier >:)

Metal to the bone

• Harry
  • Laatst online: 13-12-2024
Op zondag 24 februari 2002 11:42 schreef Appie-B het volgende:
Zelf interesseert het me weinig hoeveel geld ik op m'n rekening heb staan. Als ik vind dat ik teveel heb geef ik het weg aan iemand die het beter kan gebruiken, als ik te weinig heb, dan leef ik wat zuiniger. Dat is mijn manier van rijk zijn.
Dit is i.d.d. "de" manier van rijk zijn, zelf genoeg hebben om jezelf te bedruipen in het geen wat je wilt en/of kan. En indien nodig een ander (al daar niet goede vriend/kennis)belangeloos te helpen.

BMW 535D

Verwijderd

ik ben rijk 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 19:56 schreef JosAlders het volgende:
ik ben rijk 8-)
nee......je hebt een rijke fantasie.....

Verwijderd

Lekker knutselen in mijn villa lijkt me wel wat.
-----------------------------------------------------------

Mijn luxe-cruise boot wat opknappen lijkt me wel leuk, een beetje delegeren en zo...
Pff geld maakt niet gelukkig maar ik zou wel graag wat op mijn gemak zitten. Als student heb je het immers niet altijd even breed. Maja, je moet er iets voor over hebben.
Daarbij ik hou toch niet van die euro-briefjes, kan ik even goed monopoly spelen. LOL :Y)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Rijk wat is rijk, ik verdien nu 1,5 keer modaal en daarnaast verdient mijn vriend ook, daarnaast hebben we lekkere lage huur, geen eigen auto of andere kosten.

Echt rijk zijn boeit me niet echt maar een leuk inkomen hebben is toch belangrijk, je kan bijvoorbeeld een keer extra op vakantie, we kopen 15 dvd's per maand, dat soort shit, van die kleine dingetjes waar je gelukkig van wordt.

Verwijderd

Tja, ik word gelukkig als ik mij een bakje bier kan kopen en die dan met wat vrienden kan leegdrinken. Als student moet je immers je prioriteiten vastleggen!!!!!!!!
:r

Verwijderd

Als ik rijk zou zijn, zou ik niet in Nederland blijven. Ik zou ergens in de zon zitten. In Zuid-Italië. Ik had een grote villa, met een groot stuk grond, met veel honden en een paar paarden. Niet ver van huis zou ik een stadje hebben, daar zou ik op een terrasje zitten. In de ene hand een palmpje, aan de andere hand een laptop. Op die laptop was ik dan de basisbeginselen aan het programmeren (ik had dan ook tijd om te leren programmeren) voor het spel van de eeuw. Ik zou inderdaad een hoop laten doen, maar ik zou een auto rijden, waar niemand anders in zou rijden behalve ik.
Maar als ik niet rijk zou zijn, zou ik er alles aan doen om net zo gelukkig te zijn, maar dan zonder geld en dat lukt ook aardig. Maar in september ga ik beginnen met HIO. Want dan ga ik in ieder geval leren programmeren, en misschien dat ik dan later nog mijn werk bij elkaar kan programeren op dat terrasje in de zon :)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 27 februari 2002 17:03 schreef modertheresaa het volgende:
Tja, ik word gelukkig als ik mij een bakje bier kan kopen en die dan met wat vrienden kan leegdrinken. Als student moet je immers je prioriteiten vastleggen!!!!!!!!
:r
Je hebt het nu over primaire levensbehoeften neem ik aan :+

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

rijk zijn?

aan de reacties te zien is dis dus een geen miljonairsclubje.
ik kom uit een vrij welgesteld gezin om het zo maar te zeggen. ik ben zelf dan wel niet rijk, maar ik weet zeker wat het is om rijk te zijn. en het is gewoon 10x zo goed leven is om rijk te zijn dan arm.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ik wil wel rijk zijn. Heb genoeg doelen voor veel geld. Geld maakt niet gelukkig, maar ook niet ongelukkig.

Verwijderd

rijk is altijd welkom :)

Verwijderd

IMO tijd = geld want als je werkt offer je je tijd op voor geld, natuurlijk werken ook veel mensen voor hun plezier maar afgezien van dat is tijd voor geld wel de trade-off

rijk zijn zie ik als in staat zijn om meer leuke dingen te doen dan mensen die minder geld hebben, natuurlijk gaat het leven niet om wat je meemaakt maar om hoe je datgene wat je meemaakt interpreteert, maaaarr ikzelf slaap liever uit :Z en ga dan de hele dag sporten, spelletjes spelen lezen en chillen met vrienden dan naar mijn werk

ik wou dat ik geld onbelangrijk vond want dan heb je het wel een stuk makkelijker DENK ik maar helaas :'(

Verwijderd

Gelukkig zijn is veel belangrijker; ik ben liever een gelukkige pygmee dan een ongelukkige Bill Gates, hoor!

• RedRose
  • Niet online

RedRose

Icebear

Zolang ik kan eten, kleren en een bed heb en mezelf kan blijven ontwikkelen ben ik rijk.
/no flame-troll intended:
Rijkdom meten in geld...tsssss |:(

Sundown Circus

Verwijderd

Ik heb ooit eens een hele mooie gehoord:
Je merkt pas hoe belangrijk geld is als je het niet meer hebt...

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:40 schreef ocf81 het volgende:
rijk zijn?

aan de reacties te zien is dis dus een geen miljonairsclubje.
ik kom uit een vrij welgesteld gezin om het zo maar te zeggen. ik ben zelf dan wel niet rijk, maar ik weet zeker wat het is om rijk te zijn. en het is gewoon 10x zo goed leven is om rijk te zijn dan arm.
Kortzichtigheid troef. Hoewel ik zelf liever rijk ben, zodat ik m'n gokverslaving enzo kan bekostigen, kan ik me goed voorstellen dat er armere mensen zijn die veel gelukkiger zijn dan ik. Simpelweg omdat hij bijvoorbeeld wel die knappe vriendin heeft ofzo, ik noem maar eens iets :(

Verwijderd

ja

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 20:54 schreef wfvn het volgende:
Ik denk altijd: "Was ik maar rijk en niet zo knap" 8-)
Sorry voor de late reactie: maar die heb ik dus op een T-shirt staan he? Yn 't Frysk wolteferstean. ;)

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op donderdag 28 februari 2002 18:30 schreef Oord het volgende:

[..]

Kortzichtigheid troef. Hoewel ik zelf liever rijk ben, zodat ik m'n gokverslaving enzo kan bekostigen, kan ik me goed voorstellen dat er armere mensen zijn die veel gelukkiger zijn dan ik. Simpelweg omdat hij bijvoorbeeld wel die knappe vriendin heeft ofzo, ik noem maar eens iets :(
leg mij eens uit waarom dat zo kortzichtig is. ik heb alles wat mijn hartje begeert. simpel en alleen omdat ik daar het geld voor heb. Ik zou er niet aan moeten denken om als bijstandstrekker te moeten leven.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Ed.
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Rijk zijn verziekt vaak je leven. Veel mensen beschouwen hun vrienden anders omdat ze nu denken boven hun te staan aangezien zij nu rijker zijn.

Zo is het ook zo met degenen die altijd al in een welgestelde positie hebben geleeft. Deze personen zien vaak toch neer naar de gemiddelde burger, tenminste, dat gevoel wordt vaak opgewekt door de arrogantere houding die diegene hebben.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Ik ben liever rijk in vrienden en gelukkig zijn, dan in geld. Natuurlijk heb ik geld nadog maar dat wil ik dan bijvoorbeeld meer op de manier van Raptorix. Genoeg geld voor wat lueks maar ook weer niet te gretig. Als ik dan wat groots wil, nieuwe HiFi set ofzo dan spaar ik daar dan wel ff voor.

Voorbeeld: Een vriend van mij is harstikke rijk, huis met alles erop en eraan, heeft teveel geld en heeft alles wat hij maar wil(op materieel gebied). Maar hij heeft amper vrienden en beleeft ook zeer weinig in de stoel waar hij de hele dag lui in hangt. Hij komt er ook bijna nooit uit om dat de schoonmaakster alles voor hem doet. Hij komt er alleen in de zomer er soms uit voor een potje voetbal met ons. Meer niet...

kleurbleur.nl

Pagina: 1