Ik ben momenteel in het bezit van een Maxtor diamond 60 + 30 Gb schijfje. Ik ben aan het kijken naar uitbreiding. Aangezien ik het geluidsnivo van een HD toch wel belangrijk vind vraag ik mij af hoe het met de geluidsproductie van dit type (D740) is.
Ik zou zeggen, use the search.
Maar persoonlijk vind ik hem af en toe wel erg lawaaierig, in vergelijking met m'n diamondmax60+ 60gig, is de laatstgenoemde schijf een stuk stiller.
Damn, baal alleen ervan dat deze het heeft begeven. Moet hem nu verschepen naar Ierland
. Iemand enig idee hoeveel dat gaat kosten?
Edit. Via TNT
.
Maar persoonlijk vind ik hem af en toe wel erg lawaaierig, in vergelijking met m'n diamondmax60+ 60gig, is de laatstgenoemde schijf een stuk stiller.
Damn, baal alleen ervan dat deze het heeft begeven. Moet hem nu verschepen naar Ierland
Edit. Via TNT
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Ik zou zeggen, use the www.pttpost.nlOp zaterdag 23 februari 2002 20:39 schreef Panzer het volgende:
Ik zou zeggen, use the search.
Moet hem nu verschepen naar Ierland. Iemand enig idee hoeveel dat gaat kosten?
zijn al zoveel topics idd over geweest. barracuda IV is het stilst en snel, de maxtor 740X is wat sneller maar lawaaiiger, zeker de J versie (ball bearing). de stillere L versie (fluid bearing) heb ik nog nergens gezien verder behalve de 20 gig variant bij gistron.com
Die Maxtor maakt een stuk meer herrie dan mijn Barracudas. Dat zijn imho geweldige schijven.
Als je geen low-noise, maar wel el-cheapo kast hebt, zal je geen verschil merken tussen de Seagate barracuda IV en de Maxtor D740X. Beide zijn stil als je fans draaien en je kast dicht zit.
Pagina: 1