Ik gebruik als browser Opera5 en ik heb ICQ. Ik kan keurig verbinding maken, ICQ ziet dat er een verbinding is en gaat ook aan, maar als ik ICQ open krijg ik een zwarte balk aan de rechterkant van het scherm (op de breedte die ICQ in zou nemen). Alles loopt vast, maar ik kan nog wel gewoon doorinternetten, maar de indicator van de telefoonlijn zit 'vast', het icoontje van ZoneAlarm doet het niet meer en ik kan de startknop niet meer gebruiken.
Als ik alles (behalve de verbinding, heb geen zin om weer starttarief te betalen) afsluit en weer opstart doet alles het weer normaal. Ik hou dan wel 2 ICQ bloemetjes, waarvan 1 fake, die is niet aan te klikken.
In Opera zit wel een menu messaging, maar daar heb ik nog niets ingesteld, omdat het met een omweg ook werkt.
Ik gebruik Windows 98SE.
Als ik alles (behalve de verbinding, heb geen zin om weer starttarief te betalen) afsluit en weer opstart doet alles het weer normaal. Ik hou dan wel 2 ICQ bloemetjes, waarvan 1 fake, die is niet aan te klikken.
In Opera zit wel een menu messaging, maar daar heb ik nog niets ingesteld, omdat het met een omweg ook werkt.
Ik gebruik Windows 98SE.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?