Toon posts:

Geen communicatie tussen printer en computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
printer: HP 690C
hardware: p133, 16 mb, en ja ik weet dat win98 er te zwaar voor is
Driver: HP driver of windows driver, probleem blijft bestaan
Bios instellingen: Onboard parallel Port: 3BCH/IRQ7
Onboard parallel Port: ECP | EPP/SPP | SPP | ECP/EPP
dan de opties respectievelijk: ECP MODE USE DMA/PARALLEL PORT EPP TYPE: 1/3| EPP 1,7/EPP 1,9 | 1/3 EPP1,7 EPP 1,9

probleem: er wil geen communicatie onstaan tussen computer en printer. Ik heb win95 drivers van HP geprobeerd, de standaard win98SE drivers geprobeerd, de nieuwste drivers van HP geprobeerd, ECP geprobeerd ECP/EPP geprobeerd EPP geprobeerd, maar nog steeds werd de printer niet gevonden, aan de kabel kan het toch echt niet liggen eergister heb ik er nog mee geprint vanaf deze PC , ik weet het niet meer, ongeveer alle drivers geprobeerd nu, poort opnieuw geinstalleerd, een stuk of 20x de printer opnieuw geinstalleerd, bios aangepast :S

Weet iemand nog wat ?

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Printer aanzetten
Brakke printerkabel?

Verwijderd

Topicstarter
printer staat aan lol :) en die kabel is ook gewoon goed, kheb eergister er nog mee geprint vanaf anders pc, is misschien ltp1 brak ? Is er geen proggie om dat te testen ?

Verwijderd

Das idd het enige wat overblijft. Als je met dezelfde kabel en een andere comp wel kan printen, dan ligt het of aan je windows instelling of aan je ltp poort :)

Misschien dat iemand anders ff kan reageren die er wat meer van weet :P

Verwijderd

Topicstarter
ja dat zou wel mooi zijn :) maar in windows en in mun bios heb ik ongeveer al ALLES geprobeerd, ik zou graag iemand anders mening horen

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 21:55 schreef Tuxus het volgende:
Das idd het enige wat overblijft. Als je met dezelfde kabel en een andere comp wel kan printen, dan ligt het of aan je windows instelling of aan je ltp poort :)

Misschien dat iemand anders ff kan reageren die er wat meer van weet :P
moederbord naar de maan of naar een andere planeet
of zo iets heb ookook gehad dingen kunnen niks hebben zeker die oude niet. ik heb win me op een 166 aan de praat met 32 mb en nu met 64 loop best snel
Pagina: 1