I don't drive fast, I only fly low!
indeed... ziet er niet uit... die frame-race-wagenOp zaterdag 23 februari 2002 20:12 schreef yonexfreak het volgende:
hoe krijg ik dit weg!?!?
kreeg dit opeens bij een reboot
alvast eeuwig tnx!!
serieus: i dunnow... ziet er errug weird uit
Verwijderd
alsie erbij staat weghalen
enigste dat ik kan bedenken, kheb zelf 98se dus...
pfff heb alle opties al gedaan naar mn kennis
bij mapopties gekeken en taken uitzetten voor mappen
allerlei default settings gedaan
DAMN wat shit dit, krijg akelig gevoel van een verklote windows en weer format
zal toch niet waar zijn!?!?!?!
en nee was het maar photoshop
argh fuck windows ook
(sorry ben ff pissed off en radeloos nu)
Zoek dus eens een eind weg.
Maarja, ik geef geen support op
Verwijderd
Dat komt morgen wel weerOp zaterdag 23 februari 2002 20:24 schreef yonexfreak het volgende:
sorry m8 maar kan ff niet die humor waarderen
Bij goed, dan kopieer je je huidig profiel naar de nieuwe gebruiker, bij slecht, kom je hier nog weer verder vragen.
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
zie hoe ziet je desktop eruit deel 23 voor link voor die afbeeldingOp zaterdag 23 februari 2002 20:32 schreef Painxiom het volgende:
[off-topic] waar heb je die vette achtergrond weg???[/off-topic]
ps welke bestanden uit je gebruikers map kan ik zo kopieren naar nieuwe gebruiker?
met nieuwe gebruikers weer leuk die standaard shit van XP maar heel veel van mn progs starten niet meer etc...
kan dus net zo goed format doen en of 2000 of XP er weer op zetten
fuckerfuckfuck nog aan toe
lekker hoor die BILL GATES
tis wat je noemt leuke verrasssing na een reboot (niets bijzonders gedaan ofzo)
Ik heb dit dus ook
Ik kreeg dit wanneer ik De Actieve Dekstop installeerde, volgens mij ligt het dus wel degelijk aan het script, omdat het nu ook bij anderen voorkomt...
Als dat toch niet zo is mijn excusses, maar ik zou geen andere manier weten waardoor het komt
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
maar heb net al die active desktop troep eruit gegooid en still same probs
heb jij het wel kunnen oplossen of hebbie format gedaan?!Op zaterdag 23 februari 2002 20:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
AHa, weer iemand met hetzelfde probleem!
Ik heb dit dus ook
Ik kreeg dit wanneer ik De Actieve Dekstop installeerde, volgens mij ligt het dus wel degelijk aan het script, omdat het nu ook bij anderen voorkomt...
Als dat toch niet zo is mijn excusses, maar ik zou geen andere manier weten waardoor het komt![]()
Ik heb het probleem kunnen oplossen door gewoon systeemherstel te doen, dus de instellingen terug zetten van een paar dagen terug...Op zaterdag 23 februari 2002 20:52 schreef yonexfreak het volgende:
[..]
heb jij het wel kunnen oplossen of hebbie format gedaan?!
Maar dit kreeg jij dus ook nadat je jou actieve desktop heb "geinstalleerd"??
Mjah, dat helpt dus niet wegggooien, had ik dus ook weggegooid met de gedachte dat het wel weg zou gaan maar neeOp zaterdag 23 februari 2002 20:50 schreef yonexfreak het volgende:maar heb net al die active desktop troep eruit gegooid en still same probs
Heb dus gewoon systeemherstel gedaan, en nu maak ik ook een herstelpunt waarneer ik die actieve desktop weer eens wil gaan proberen, om te kijken of hij het nou wel zonder die balk doet...
Ik hoop dat het misschien in de volgende versies opgelost zou zijn
nouja ff alles van de C schijf overhevelen naar D en E en dan maar Xp of 2000 er weer opzetten
zit nu nog ff te bedenken of ik naar 2000 terugga of toch weer XP
Zo zag het er dus bij mij uit:
ga denk nu maar weer eens win2k proberen, kijken of dat wat sneller draait op mn pc
het instellen van de nieuwe user naar mn oude (voordat crash) is net zoveel werk als nieuw OS en 1 voordeel>>lekker schoon
schijnt ook dat 2k sneller is dan XP omdat ie GUI minder heavy is ,maja zoek ik wel ff uit en is off-topic
evengoed tnx en balen dat er geen mogelijkheid om dit op te lossen
Verwijderd
heb alle naar mn weten opties op default gezet etc....
maar mag niet helpen...
Help niksOp zaterdag 23 februari 2002 21:09 schreef KIP het volgende:
Kijk eens in het 'control panel' bij 'folder options', dan bij 'general' op 'use windows classic folders' zetten.
eenmaal in de probs, no way out
pffff heb ik een keer een prob, is het meteen format
nouja dan maar weer eens win2k proberen
tis tenslotte toch alweer tijdje geleden dat ik ander OS had
* yonexfreak probeert de humor in te blijven zien ookal huilt ie van binnen
win2k liefhebber?Op zaterdag 23 februari 2002 21:41 schreef jep het volgende:
Ik zou in jou geval maar voor win2k gaan
bad eXperience met XP gehad?
Ik zou met zo'n manier van posten een Linux versie gaan gebruiken en verder gewoon compleet stil houden BLAATSCHAAP.Op zaterdag 23 februari 2002 21:20 schreef yonexfreak het volgende:
tis echt windhoos
eenmaal in de probs, no way out
pffff heb ik een keer een prob, is het meteen format
nouja dan maar weer eens win2k proberen
tis tenslotte toch alweer tijdje geleden dat ik ander OS had![]()
* yonexfreak probeert de humor in te blijven zien ookal huilt ie van binnen
Verwijderd
ik wel.. XP crashte al voordat hij klaar was met installerenOp zaterdag 23 februari 2002 21:47 schreef yonexfreak het volgende:
[..]
win2k liefhebber?
bad eXperience met XP gehad?
win2k is gewoon beste OS zonder al die bagger
(hoe doe je dit lijkt me wel handig)
die van hen is mooi....
Verwijderd
verwijder alle webpagina's in de active desktop settings, en de webppagina en zo, restore de default map settings eens en reboot, dan zou het moeten werken..
vaag getypt, maarja
weet wel dat er idd ergens bij mn usersettings fout gegaan is, want als ik nieuwe user maakte was alles weer kids
nouja positieve is dat ik het woord GHOST weer in mn gedachten heb zitten
ENNE HARRIE666 >> ik heb niets en dan ook niets tegen windows !!!
ben zeer onder de indruk van XP en 2000
en ben dan niet blij dat je me uitscheld voor blaatschaap!
op het moment dat ik dat bericht schreef was ik ff over de rooie ja, vind je het gek ,dacht ff dat ik belangrijke data kwijt was etc...
* yonexfreak is weer helemaal happy met zijn windhoos
Hij had toch gelijk? Doe maar rustigOp maandag 25 februari 2002 02:01 schreef Harrie666 het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n manier van posten een Linux versie gaan gebruiken en verder gewoon compleet stil houden BLAATSCHAAP.
Ga naar Extra,Mapopties, Klassieke Windows mappen gebruiken..
(--=) Peace For Everybody (=--)
nee dat helpt helaas niet...Op maandag 25 februari 2002 13:15 schreef voodoo128 het volgende:
Volgens mij moet je gewoon active desktop ff uitzetten, ben je er denk ik wel van af !
En waar moet je dan die mapopties bij veranderen? Want dit kan je in Windows Verkenner, en ook in het configuratiescherm gewoon doenOp maandag 25 februari 2002 02:46 schreef DMaarten het volgende:
Argh ik heb dat ook gehad na de poging van Active Desktop troep.. heb het nu weer goed.. hoe ook al weer.. volgens mij moet dat 'classic folders' of zo wel helpen..
en tsja vermoed zelf dat prob lag bij Active Desktop i.s.m. windows
maja heb niets tegen AD, vind het toppertje zelf maar ben nu ff iets voorzichtiger ermee
ik maak eerst nog wel ff image voordat ik weer met AD ga werken
(he diez, jij ook hier
PSN: DutchTrickle PVoutput
heb naar mijn weten alle settings terug op default gezet maar geen resultaatOp maandag 25 februari 2002 13:53 schreef Maverick het volgende:
heb je ook de taalbalk en menu start op klasiek straan? misshien dat dat helpt
(he diez, jij ook hier)
als ik nieuwe gebruiker maakte was alles oke maar moest dan weer helemaal alles opnieuw configgen
heb dus besloten om gehele format c te doen
maar mocht iemand ook zo'n prob krijgen en dat ook opgelost krijgen, post het dan hier of maak nieuw topic aan, op deze manier helpen we degenen die het misschien ook keer meemaken!?
ikzelf ben van prob af (voorlopig
Dus voortaan wanneer ik mijn actieve desktop aanmaak doe ik altijd een herstelpunt aanmaken zodat ik later makkelijk weer kan switchen naar de goede settings...
Maar ik probeer toch de oplossing ervoor te vinden, want ik denk ook dat het wel in die richting moet zitten met die mapopties, want tis net een balk als je die in het configuratiescherm ziet...
Jah ik ben er ookOp maandag 25 februari 2002 13:53 schreef Maverick het volgende:
(he diez, jij ook hier)
is idd erg prettig dat AD
hopelijk is er snel een oplossing voor
ik ga idd ook nog ff zoeken en als ik erachter kom wat het is, dan post ik het wel ff
Eventueel kan C:\windows\web\wallpaper ook een mogelijkheid zijn
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Verwijderd
Wanneer je start, uitvoeren en daarna gpedit.msc typ, dan kom je bij die settings ervan
ff screenshot:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014828682
EN volgens mij moet ik dan daar iets uitschakelen om die linker balk weg te krijgen, zou iemand misshcien weten welke dat is?
EN zou ook iemand waarbij de Actieve desktop het doet, willen kijken hoe zijn instellingen daar staan...
ALvast bedankt voor degene die dat wilt doen
tenminste ga niet weer XP in de 'soep'helpen
zal als ik tijd heb ff dieper gaan zoeken
Je moet jezelf ook wel alle rechten toekennen...Op zaterdag 23 februari 2002 20:45 schreef yonexfreak het volgende:
nou dit word een format geloof ik
met nieuwe gebruikers weer leuk die standaard shit van XP maar heel veel van mn progs starten niet meer etc...
desktop.ini in je Desktop map in windows deleten
(zou ook in je user profile kunnen staan enzow)
hmmz daar geen desktop.ini
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Verwijderd
De standaard GUI instellingen van win-xp zijn idd swaarder als die van win2k maar je kan dit helemaal op oude stijl instellen waardoor je hier geen last van heb....Op zaterdag 23 februari 2002 21:07 schreef yonexfreak het volgende:
schijnt ook dat 2k sneller is dan XP omdat ie GUI minder heavy is ,maja zoek ik wel ff uit en is off-topic
als je dit gedaan heb dan merk je waarschijnlijk (ik wel) dat win xp toch wel lekker snel draaid hoor....
Verwijderd
na het installeren van Nero 5578 heb ik ook zo eenOp zaterdag 23 februari 2002 20:12 schreef yonexfreak het volgende:
hoe krijg ik dit weg!?!?
kreeg dit opeens bij een reboot
alvast eeuwig tnx!!
verneukte desktop, wat valt hier tegen te doen ?
control alt oeps deleted
De GUI is niet zwaarder dan win2K je moet bij XP gewoon de boel op classic zetten en weg die lelijke taakbalkOp zaterdag 23 februari 2002 21:07 schreef yonexfreak het volgende:
nou ik ben nu al bezig met alles aan overzetten
ga denk nu maar weer eens win2k proberen, kijken of dat wat sneller draait op mn pc
het instellen van de nieuwe user naar mn oude (voordat crash) is net zoveel werk als nieuw OS en 1 voordeel>>lekker schoon
evengoed tnx en balen dat er geen mogelijkheid om dit op te lossen
Verwijderd
[edit]
hhmmm werkt niet...
ff aan MS vragen?