Toon posts:

[arbeidsproces] projectmanagers

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben onlangs uit het arbeidsproces gestapt dat wil zeggen dat ik de proffesionele internet wereld achter me gelaten hebben. deze stap werd mede veroorzaakt door het management in deze sector dusdanig niet functioneert mijn inzien.
zijn er meer mensen die problemen hebben met het management?

• gpex
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 22:19

gpex

Pex voor intimi

Ik denk dat dat puur per projectmanager verschilt.

Bij alle bedrijven waar ik heb gewerkt/werk heb ik wel redelijke goede ervaringen gehad met projectmanagers.

Wat is je exacte probleem eigenlijk, want zo stel je het eigenlijk wel heel ruim.

Show me the money.The Pexman always checks twice...
-=System=-

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 20:12 schreef pex het volgende:
Ik denk dat dat puur per projectmanager verschilt.

Wat is je exacte probleem eigenlijk, want zo stel je het eigenlijk wel heel ruim.
ja inderdaad verschilt per projectmanager. mijn probleem (eigenlijk is het een probleem voor de hele branche) is dat de project manager vaak puur met knikkers in de weer is en heel vaak niet op de hoogte is van het productie proces.
ik heb meer dan eens meegemaakt dat er teveel beloften richting klant gaan zonder overleg waardoor na nacalculatie blijkt dat een project met een negatief saldo afgesloten word. wat dan weer een negatief effect heeft op de 'werkvloer', zeg maar de design en html arbeiders.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? vraagt zich een paar dingen af:

- wat schiet je hiermee op?
- slechte projectmanagers heb je in iedere sector
- nogal negatieve post, en das meestal niet leuk. Ik denk niet dat je hier veel hulp zal vinden, mede omdat maar weinig mensen zo abrupt opstappen vanwege slecht managment ( of heel het bedrijf moet in een keer failliet gaan en dan is het nooit uit vrije wil ;) )

maar goed, ik wens je succes met wat je nu gaat doen. :)

"You're only as good, as what you did last week."

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik hoor de 'als project managers ergens geen verstand van hebben dan is het wel webdesign' al aankomen :)

Verwijderd

als project managers ergens geen verstand van hebben dan is het wel webdesign :+

managers moeten met 1 ding bezig houden, dat is met het managen. Design en alles wat verder bij het maken van een site komt kijken moet overgelaten worden aan de mensen die daarvoor hebben geleerd.

Een bakkerijmanager gaat toch ook geen brood bakken? fuck nee man een bakkerij heeft helemaal geen manager!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Daarom ben ik op mijn werk ook mijn eigen manager, eigen designer, eigen systeembeheer en motiveer ik me zelf.

Als je problemen hebt met het management dan moet je daar over praten. En lost dat niets op dan ga je op zoek naar een andere werkgever. Of ligt het aan jezelf dan ga je verder voor jezelf.

Ik vind je sig verder ook nogal negatief en vooral kort door de bocht. Ik zou kunstschilder worden als ik jou was. De rest van de wereld doet het wel voor het geld, ook de bakker op de hoek.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 20:18 schreef de_das het volgende:

[..]

ja inderdaad verschilt per projectmanager. mijn probleem (eigenlijk is het een probleem voor de hele branche) is dat de project manager vaak puur met knikkers in de weer is en heel vaak niet op de hoogte is van het productie proces.
ik heb meer dan eens meegemaakt dat er teveel beloften richting klant gaan zonder overleg waardoor na nacalculatie blijkt dat een project met een negatief saldo afgesloten word. wat dan weer een negatief effect heeft op de 'werkvloer', zeg maar de design en html arbeiders.
Welkom in de wondere wereld die het 'bedrijfsleven' heet? Bovendien kom je dat als ik de verhalen van andere moet geloven overal tegenwoordig tegen (bijvoorbeeld de zorg-sector) en dat klinkt niet eens zo heel onaannemelijk...

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op zaterdag 23 februari 2002 22:46 schreef OzBoz het volgende:
Ik vind je sig verder ook nogal negatief en vooral kort door de bocht. Ik zou kunstschilder worden als ik jou was. De rest van de wereld doet het wel voor het geld, ook de bakker op de hoek.
Zeker in de IT hoek lopen er nogal wat commerciele mensen rond die:
A: Geen flauw idee hebben waar ze het over hebben
B: De moeite niet nemen om in overleg met de 'techneuten' een uitvoerbaar plan van aanpak te maken.
C: Hun eigen moeder nog zouden verkopen als ze daar een leuke bonus mee kunnen verdienen.

Het lijkt erop dat de_das zo'n type op zijn werk ik tegengekomen.

Verder speelt geld voor iedereen een rol, anders zou er nog maar weinig gewerkt worden...
Maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand alleen maar voor de pegels werkt.
Het moet ook gewoon leuk zijn, je brengt er tenslotte 40 uur per week door.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 20:07 schreef de_das het volgende:
ik ben onlangs uit het arbeidsproces gestapt dat wil zeggen dat ik de proffesionele internet wereld achter me gelaten hebben. deze stap werd mede veroorzaakt door het management in deze sector dusdanig niet functioneert mijn inzien.
onzin, zonder managers geen bedrijf man. ik vind je een beetje negatief klinken als ik heel errlijk moet zijn. waarom?

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 23:05 schreef de_das het volgende:

[..]

onzin, zonder managers geen bedrijf man. ik vind je een beetje negatief klinken als ik heel errlijk moet zijn. waarom?
Schizofreen? ;)

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:11

Tim Schuhmacher

abasios

Op zaterdag 23 februari 2002 23:05 schreef de_das het volgende:

Op zaterdag 23 februari 2002 20:07 schreef de_das het volgende:

Oeps, je zelf quoten en tegenspreken - kloontje?

Verwijderd

Vaag. 2 users die zo'n beetje op hetzelfde moment registreren, allebei op exact dezelfde tijdstippen actief zijn, zo nu en dan beiden vage uitspattingen doen (de één wat meer dan de ander)...

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 23:31 schreef SpiritX het volgende:
Vaag. 2 users die zo'n beetje op hetzelfde moment registreren, allebei op exact dezelfde tijdstippen actief zijn, zo nu en dan beiden vage uitspattingen doen (de één wat meer dan de ander)...
hoe kan dat?

Verwijderd

Topicstarter
weet jij het? |:( zwaaaaar irritant dergelijke types!!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/bash.gif

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.