Toon posts:

Wel ISDN, geen analoog mxstream mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is soms wel mxstream beschikbaar als je een ISDN lijn hebt, maar niet als je een analoge lijn hebt.
Heel irritant |:(

En ik verrot het om ISDN te nemen en nog meer te moeten dokken |:(

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dat heeft met de centrale te maken. In analoge(oude) centrales, heeft KPN vaak niet de mogelijkheid om ADLS "in te bouwen".

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 20:00 schreef SH007 het volgende:
Dat heeft met de centrale te maken. In analoge(oude) centrales, heeft KPN vaak niet de mogelijkheid om ADLS "in te bouwen".
Hoezo vaak niet??

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat zal wel weer om de euro's gaan die KPN krijgt. :{

🌞🍃

Verwijderd

Omdat ADLS niet bestaat :?

Dit komt denk ik door verouderde aparatuur.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 20:00 schreef SH007 het volgende:
Oude centrales?? Volgens mij zijn er meer mensen die analoog dan ISDN hebben |:(

Verwijderd

Topicstarter
Waarom in de ene "analoge" centrale wel en de andere niet dan ? |:(

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Het heeft niet met de centrale op zich te maken, maar meer met de ADSL apparatuur in de centrale. In een DSLAM (het ADSL modem in de centrale) worden een aantal insteekkaarten gestopt met poorten voor ADSL over ISDN en een aantal kaarten met poorten voor analoge telefonie (POTS) over ADSL. Als de ADSL over POTS poorten al vol zitten en die ADSL over ISDN poorten nog niet kan je alleen nog maar ADSL over ISDN bestellen totdat er capaciteit is bijgeplaatst.
Pagina: 1