Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!
Verwijderd
meeste soundblasters hebben wel 2 audio-cd aansluitingen ja. gewoon kijken op de kaart 
en nee kabel moet in cdromspeler als je audio-cd in cdromspeler wilt horen.
en nee kabel moet in cdromspeler als je audio-cd in cdromspeler wilt horen.
Direct muziek afspelen op je soundcard lukt alleen als er een kabeltje van de driver met de audio cd er in direct naar de soundcard loopt.
Sommige kaarten hebben inderdaad 2 ingangen, dus kun je ze allebei aansluiten
Sommige kaarten hebben inderdaad 2 ingangen, dus kun je ze allebei aansluiten
Als je winXP draait dan heb je niet eens een audiokabel nodig
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
de nieuwste hebben 3 aansluitingen zelfs!
1 wordt aangeduid met cd-in, de tweede met aux(kun je ook gewoon een cd-rom of brander op aansluiten) en de derde is spdif!dit is een digitale aansluiting, die je via een 2 aderige kabel kunt aansluiten en op je cd-rom of dvd-rom via je digitale uitgang (2 pinnetjes)kunt aansluiten. aansluitingen genoeg lijkt mij.
1 wordt aangeduid met cd-in, de tweede met aux(kun je ook gewoon een cd-rom of brander op aansluiten) en de derde is spdif!dit is een digitale aansluiting, die je via een 2 aderige kabel kunt aansluiten en op je cd-rom of dvd-rom via je digitale uitgang (2 pinnetjes)kunt aansluiten. aansluitingen genoeg lijkt mij.
He, mijn cdrom en geluidskaart hebben beide een aansluiting voor zo'n 2 aderige digitale kabel. Maar op dit moment gebruik ik gewoon zo'n standaard audiokabeltje. Heeft die digitale gevalletje voordelen?
Catch a smile out there!
Met een mpegkaartje kun je iig meerdere cdroms eraan hangen.
Alleen als je de mediaplayer hebt geinstalleerd die ingesteld staat op digitaal en niet analoogAls je winXP draait dan heb je niet eens een audiokabel nodig
Maar het scheelt wel CPU cycles als je het direct via een kabeltje doet....Op zaterdag 23 februari 2002 19:59 schreef thedolf het volgende:
Als je winXP draait dan heb je niet eens een audiokabel nodig
Verwijderd
weet iemand toevallig of een philips 400 series brander een ander type audiokabel gerbruikt?
Ik heb momenteel een philips brander met een audiokabel van een ander type cdrom aangesloten en op dit moment wil ie geen cd's afspelen (mp3's van hd wel)
ik kreeg dit vermoeden van een vriend doorgespeeld maar wil wat zekerheid hebben. philipshelpdesk was weinig hulp. (duhhhh)
Ik heb momenteel een philips brander met een audiokabel van een ander type cdrom aangesloten en op dit moment wil ie geen cd's afspelen (mp3's van hd wel)
ik kreeg dit vermoeden van een vriend doorgespeeld maar wil wat zekerheid hebben. philipshelpdesk was weinig hulp. (duhhhh)
Opzich gebruikt elke cdrom speler hetzelfde kabeltje naar de geluidskaart toe. Teminste, ik heb nog nooit echt verschil gezien in al die kabeltjes (ok, een oudere aansluiting misschien voor de geluidskarart) dus het lijkt me eerder dat je het geluid van 'cd in' of 'aux' (ligt eraan waar je 'm hebt ingedaan) gedempt staat of op 0%.Op zondag 07 april 2002 11:12 schreef GorgeousGeorge het volgende:
weet iemand toevallig of een philips 400 series brander een ander type audiokabel gerbruikt?
Pagina: 1