ben van plan een houten case te maken, omdat mijn huidige case te klein is en ik het gewoon leuk vind.
Maar ik vraag me af of ik de case aan de binnenkant moet beplakken met alluminium folie ofzo.
Dit om de straling tegen te gaan. Ik woon namelijk in een nieuwbouwwijk genaamd Zenderpark in Ijsselstein (Utr)
Die naam is uiteraard niet uit de lucht komen vallen, er staan hier:
2 korte golf radiozenders,
1 middengolf '
De grootste televisietoren van Nederland.
zoals je ziet nogal wat radiostraling die normaal door een metalen case wordt opgevangen.
ik dacht zelf dat allu folie aan de binnenkant wel zou helpen, maar daar krijg je misscien weer kortsluiting van??
Ik heb eens gelezen dat je een case aan de binnenkant ook niet mag verfen ivm kortsluiting.
Dus:
Is alluminiumfolie goed om aan de binnenkant te plakken tegen straling??
Of weet iemand een andere methode om de straling tegen te gaan?
Of vind je het hele stralignsverhaal onzin en moet een computer het gewoon doen, ongeacht straling???
alvast bedankt.
Maar ik vraag me af of ik de case aan de binnenkant moet beplakken met alluminium folie ofzo.
Dit om de straling tegen te gaan. Ik woon namelijk in een nieuwbouwwijk genaamd Zenderpark in Ijsselstein (Utr)
Die naam is uiteraard niet uit de lucht komen vallen, er staan hier:
2 korte golf radiozenders,
1 middengolf '
De grootste televisietoren van Nederland.
zoals je ziet nogal wat radiostraling die normaal door een metalen case wordt opgevangen.
ik dacht zelf dat allu folie aan de binnenkant wel zou helpen, maar daar krijg je misscien weer kortsluiting van??
Ik heb eens gelezen dat je een case aan de binnenkant ook niet mag verfen ivm kortsluiting.
Dus:
Is alluminiumfolie goed om aan de binnenkant te plakken tegen straling??
Of weet iemand een andere methode om de straling tegen te gaan?
Of vind je het hele stralignsverhaal onzin en moet een computer het gewoon doen, ongeacht straling???
alvast bedankt.