Friaco ISDN dubbel inbellen

Pagina: 1
Acties:

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Ik dacht dat je met Friaco 2x moest registreren om dubbel in te bellen, maar ik heb nu een verbinding van 128kb, dus 2 lijnen. Kunnen ze me daarop pakken ?? Voor de 2de lijn toch betalen ofzo ??
Ik heb trouwens het ThuisNet (??) account en een Eicon Diva 2.1 isdn adapter

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:28

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Probeer eens te bellen (telefoon) dan, kun je zien of je beide lijnen bezet zijn.
Heb je win2k? die heeft standaard, 2 lijnen in gebruik.

En volgens mij heeft Friaco daar een aparte abo voor, voor dubbel inbellen dan.

Verwijderd

als je dubbel inbelt met friaco betaal je voor 1 lijn de normale telefoonkosten aldus Friaco. Je hebt 2 abo's nodig wil je óok de 2e lijn gratis inbellen en anders kost het je dus poen voor de 2e lijn (zoals in jou geval dus nu).

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Op zaterdag 23 februari 2002 19:14 schreef Vae Victis het volgende:
Probeer eens te bellen (telefoon) dan, kun je zien of je beide lijnen bezet zijn.
Heb je win2k? die heeft standaard, 2 lijnen in gebruik.

En volgens mij heeft Friaco daar een aparte abo voor, voor dubbel inbellen dan.
Mijn telefoon is bezet ja. Hij is 2x ingebeld. En ik heb WinXP, daar heb ik 2 lijnen gekozen. Ik kan het ook uitzetten hoor.

Maar kies de ISDN centrale geen 2 verschillende nummers als ik dubbel inbel ?

Verwijderd

Nou dan krijg je dus deze mail

Geachte gebruiker,

Gelieve rekening te houden met het feit dat uw abonementsvorm het niet toelaat om met dual ISDN in te bellen.
Indien u toch met dual ISDN wilt internetten dient u een 2e abonnement aan te schaffen. Bij constatering van dual ISDN inbellen dient u rekening te houden met extra kosten.

M.vr.gr.

Paul Groenendaal
IT Support Friaco

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb deze vraag al vaker gesteld maar geen antwoord gekregen.. Dus.. :) Als ik inbel bij FRIACO/Netsource dan kan ik gewoon dat telefoon nummer gebruiken wat ik gekregen heb? Ik hoef geen 1656 o.i.d ervoor te draaien om flatfee te kunnen Internetten .. toch?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Nee je kan gewoon het nummer 0676001656 invullen en klaar !

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

OK, dat ik straks niet eens toch een MEGA rekening ga krijgen :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Phew goed dat ik t ff weet :) heb gister een uur dual geinet zonda dat ik t door had :/
Pagina: 1