Op zaterdag 23 februari 2002 20:28 schreef McDouwe het volgende:
Ik heb een rio600 met 32mb geheugen erin. Alleen die backpacks zijn zo fucking duur en slecht aan te komen
Mijn spelertje heeft overigens 270 gulden gekost (€122.52) in Belgie (waarom het daar nu goedkoper is???)
De topicstarter wil een Limited Edition. Die heeft ten eerste al 64MB ipv 32MB en nog wat kleine xtra's geloof ik. Maar vooral dat geheugen maakt veel in de prijs uit.
Verder ben ik ook niet zo gek van die rio600... ik heb nog steeds een rio500 met 128mb en ik zou ondertussen eigenlijk wel weer es iets nieuws willen hebben. Maar ik kan eigenlijk niks vinden wat nou echt een verbetering is. Die rio600/800 is zelfs nog groter en zwaarder, en die backpacks zuigen gewoon. Ik zou je haast aan willen bevelen om op zoek te gaan naar een rio500 in een magazijnuitverkoop ofzo, maar aan de andere kant heeft diamond de support wel stopgezet en alles. Best wel jammer, want ik vind het nog steeds een goede player.... al was het alleen al omdat hij gehackt is zodat je 'm als externe opslag kunt gebruiken en zonder die omslachtige rioport software.